شهردار زرند در دیدار با رئیس سازمان سینمایی کشور

توسعه سینمایی توامان با توسعه اقتصادی و اجتماعی همراه است

نشست هم اندیشی شهرداران و روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور برگزار و شهرداران به ارائه گزارشی از وضعیت سینماهای شهرهای خود پرداختند .

به گزارش صدای زرند، شهردار زرند در این نشست با اعلام اینکه سینما به عنوان یک فعالیت جمعی می تواند تاثیر بسزایی در رشد فرهنگ اجتماعی داشته باشداز آمادگی شهرداری برای توسعه سالن سینما در سطح شهر زرند خبر داد و گفت:توسعه سالن‌های سینما علاوه بر رشد اقتصادی می تواند به رشد اجتماعی جامعه نیز کمک موثری نماید .

علی ضیاءالدینی ،به روز بودن سینما آزادی شهر زرند و استقبال شهروندان از این مجموعه فرهنگی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه توانسته ایم از زمان بازگشایی دوباره سینما فیلم های روز ایران را برروی پرده سینما اکران نمائیم تا شاهد حضور شهروندان در این فضا باشیم .

وی اکران فیلم های انفرادی،منصور،گشت۳،موقعیت مهدی،دینامیت،مورچه خوار،سگ بندوشادروان را از جمله فیلم های اکران شده در این مجموعه عنوان و تصریح کرد:تاکنون بیش از ۸۰۰۰نفر از شهروندان و دانش آموزان از اکران های سینما آزادی زرند دیدن کرده اند .

او خاطرنشان کرد: اتصال سینماآزادی به سیستم سمفا، به روز بودن پخش فیلم،قرارگرفتن سینما در یک مجموعه فرهنگی ،حضور پلاتو،نگارخانه ،فرهنگسرا در کنار این مجموعه را نقاط مثبت سینمای شهر زرند عنوان کرد و افزود: نبود سیتم پخش فیلم لیزری،نبود سیستم صوتی به روز،تخریب بخشی از سقف سینما،کف پوش نامناسب،شکسته شدن تعدادی از صندلی ها نیز از مشکلات این سینما می باشد.

شایان ذکر است رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مهندس ایزدی شهردار یزدانشهر ،مهندس مومنی شهردار ریحانشهر نیز به ارائه درخواستها و نظرات خود در خصوص راه اندازی سینما پرداختند.

توسعه سینمایی توامان باتوجه اقتصادی و اجتماعی همراه است1 توسعه سینمایی توامان باتوجه اقتصادی و اجتماعی همراه است0

انتهای پیام/