استخدام «متصدی خدمات اداری» با سهمیه ۲۵ درصدی بنیاد در زرند/ شروع ثبت نام آزمون استخدام شرکت کار و تامین در سال ۱۴۰۱

شرکت کار و تامین اجتماعی متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد. عمده فعالیت های این شرکت خدمات رسانی و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز در اجرای قراردادهای شرکت با مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات، موسسات و ... می باشد. این شرکت بطور معمول نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش استخدام می نماید.

شرکت کار و تامین اجتماعی متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد. عمده فعالیت های این شرکت خدمات رسانی و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز در اجرای قراردادهای شرکت با مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات، موسسات و … می باشد. این شرکت بطور معمول نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش استخدام می نماید.

صدای زرند – شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید . از علاقمندان واجد شرایط خواهشمندیم جهت ثبت نام به سایت شرکت کار و تامین و یا سایت دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.

اقدامات مورد نیاز قبل از ثبت نام اینترنتی :
الف – واریز مبلغ: ۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد و هشتاد هزار تومان) از طریق درگاه اینترنتی
ب – تهیه عکس پرسنلی و آپلود عکس در سایت هنگام ثبت نام
ج – ثبت نام در سایت دانشگاه پیام نور
توجه: لطفا در هنگام ثبت نام، در انتخاب عنوان شغلی ، استان و شهرستان مورد تقاضای خود دقت لازم را مبذول فرمایید .
زمان ثبت نام و برگزاری آزمون از طریق سایت شرکت کار و تامین اطلاع رسانی می شود .

کلیات
۱ – جذب نیرو صرفا بصورت قرارداد موقت شرکتی و بدون تعهد رابطه استخدامی می باشد .
۲ – وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد .
۳ – درهرمرحله از آزمون یا پس از جذب، چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد
شد .
۴ – کلیه متقاضیان از هر استان حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند، لیکن پذیرش بر اساس ظرفیت هر شهرستان بر اساس بالاترین نمره مکتسبه کتبی و مصاحبه صورت می پذیرد .
تذکر ۱ :با عنایت به ماده ۲۴ بخشنامه شماره ۲۴۵۱۰ مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور ، داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان های مراکز استان ها)، به داوطلبی اطلاق می گردد که متولد یا ساکن با سابقه ۱۰ سال سکونت در همان شهرستان محل تقاضا باشد . نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی با ضریب ۱.۴ محاسبه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت .
تذکر بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد:
داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می گردد که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان مورد تقاضا باشد .
الف – شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد .
تبصره : با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود .
ب – استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تائید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود .
تبصره : داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد .
۵ – در مرحله اول آزمون کتبی به میزان سه برابر ظرفیت و با توجه به ظرفیت هر شهرستان پذیرش اولیه انجام خواهد شد و سپس براساس نتایج مصاحبه و نمره آزمون کتبی، گزینش نهایی انجام خواهد شد. (الزم به توضیح است وزن آزمون کتبی ۵۰ درصد و وزن نمره مصاحبه۵۰ درصد می باشد.)
۶ – شغل های مورد نیاز عبارتند از: انباردار دارویی و تجهیزات پزشک ی، متصدی خدمات اداری، داروی ار، منشی پزشکی، بهدار، بهیار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس
۷ – سوالات آزمون شغل های انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منش ی پزشکی، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس از دروس عمومی و در سطح دیپلم خواهد بود. (منابع آزمون شناخت تامین اجتماعی، هوش و توانمندی های عمومی، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، فناوری اطلاعات (اکسل، پاورپوینت، ورد، اینترنت می باشد)
داوطلبین شغل های بهیاری و بهداری علاوه بر سوالات عمومی ، لازم است به سوالات تخصصی اصول پایه کمک پرستاری، اخلاق، ارتباط و رعایت حقوق بیمار، کنترل عالیم حیاتی، کمک های اولیه و فوریت های پزشکی پاسخ دهند .
تذکر : اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد .
۸ – متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون در تاریخ های اعلام شده به آدرس سایت دانشگاه پیام
نور و یا سایت شرکت کار و تامین مراجعه و کارت شرکت در جلسه آزمون را دریافت نمایند.
۹ – محل شرکت در آزمون داوطلبان در کارت شرکت در جلسه آزمون درج شده است.
۱۰- زمان برگزاری آزمون: ساعت و محل برگزاری آزمون درکارت شرکت در آزمون درج شده و به اطالع داوطلبان عزیز خواهد رسید.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدام شرکت کار و تامین 

انتهای پیام/