شرح ماوقع تصادف مرگبار امروز زرند، از زبان فیلم‌بردار

بعد از انتشار ویدیوی تصادف مرگبار امروز در محور جلال آباد به یزدانشهر، برخی افراد به فیلم بردار ماجرا انتقاداتی داشتند که وی به همین دلیل با ارسال متن زیر جزئیاتی از ماجرا را بیشتر توضیح داد.

بعد از انتشار ویدیوی تصادف مرگبار امروز در محور جلال آباد به یزدانشهر، برخی افراد به فیلم بردار ماجرا انتقاداتی داشتند که وی به همین دلیل با ارسال متن زیر جزئیاتی از ماجرا را بیشتر توضیح داد.

به گزارش صدای زرند، متن ارسالی (با ویرایش نگارشی جزئی) به شرح ذیل می‌باشد:

با عرض سلام و تسلیت به همشهریان عزیز زرند

بنده کسی هستم که پشت کامیون بنز فیلم می‌گرفتم، الان در گروه های مجازی دیدم که حجمه زیادی به سمت بنده شده که گفتم شرح واقعه رو توضیح بدهم.

«ساعت ۷:۳۰ صبح بنده از خانه به سمت محل کار حرکت کردم و از جاده دهچنار وارد جاده اصلی شدم که متوجه یک کامیون حمل آب شدم که وقتی می‌خواستم از آن سبقت بگیرم، دیدم به سمت چپ آمد و مسیرم را مسدود کرد و مجبور شدم برگردم پشت کامیون. مجدد دیدم کامیون وقتی یک سواری از رو به رو آمد به سمتش منحرف می‌شود و دوباره برمیگردد سمت خودش، ولی وقتی تریلی و کامیون از روبرو میاد هیچ انحرافی انجام نمی‌دهد، بعد از اینکه بارها و بارها بوق زدم و چراغ دادم، متوجه شدم هیچ اهمیتی به من نمی‌دهد.

آن لحظه به این فکر افتادم که شاید راننده دارد با ماشین‌های سواری کَل می‌اندازد. چند بار هم می‌خواستم سبقت بگیرم و جلوی کامیون را بگیرم تا ببینم مشکلش چیست؟ ولی در آن لحظه ماشین زیادی از روبرو می‌آمد و نمی‌توانستم سبقت بگیرم؛ به فکر این افتادم که از این حرکت راننده فیلم بگیرم و بعد از اینکه جلویش را گرفتم و ایستاد نشانش بدهم که دیدم یک سواری پژو از روبرو میاد و دوباره کامیون به سمتش رفت و فکر کردم می‌خواهد این ماشین را هم بترساند که سه عدد ماشین پشت هم بودن اول پژو، بعد ون سفید و بعد از آن یک ون زرد رنگ. ون سفید چون آمدن کامیون را دیده بود به سمت راست رفت و کامیون را رد داد، ولی چون ون سفید دید ون زرد را گرفته بود و ون زرد دید کافی نداشت، و متاسفانه زمانی هم برای عکس‌العمل نداشت، این برخورد اتفاق افتاد و این حادثه تلخ به وقوع پیوست.

خداوند شاهد بود که بنده چقدر چراغ دادم و بوق زدم، ولی راننده اهمیتی نداد و قصد داشتم این ماشین‌ها که رد شدن سبقت بگیرم و هرجور شده جلوی کامیون را بگیرم و فیلمی که گرفته‌ام را به او نشان بدهم و خواهش کنم با جون مردم بازی نکند ولی متاسفانه وقوع این حادثه فرصت این کار را به بنده نداد».

انتهای پیام/