یادداشتی پیرامون تصادف مرگبار سوم تیر زرند؛

کشته‌های امروز نتیجه عدم برخورد مدیران دیروز

سال گذشته شرکت فولاد زرند ایرانیان بودجه و برنامه داشت تا مسیر ۳۰ کیلومتری مسیر کارخانه فولاد تا کنسانتره، گندله و... را لوله گذاری کند تا آب مورد نیاز این واحدهای تولیدی خود را از طریق لوله حمل، و تانکرهایی که هم هزینه حملشان بالاست و هم موجب بار ترافیکی بر مسیر عبوری هستند را مدیریت کند.

سال گذشته شرکت فولاد زرند ایرانیان بودجه و برنامه داشت تا مسیر ۳۰ کیلومتری مسیر کارخانه فولاد تا کنسانتره، گندله و… را لوله گذاری کند تا آب مورد نیاز این واحدهای تولیدی خود را از طریق لوله حمل، و تانکرهایی که هم هزینه حملشان بالاست و هم موجب بار ترافیکی بر مسیر عبوری هستند را مدیریت کند.

صدای زرند – حسن‌ضیاءالدینی: به دنبال این تصمیم تانکرداران حمل آب با گذاشتن ماشین‌های خود جلوی درب کارخانه کک‌سازی به مدت ۱۷ روز و تهدید مدیران شرکت و ظاهراً عدم برخورد قانونی با چند نفری که عامل این اعتصاب و تهدید شرکت فولاد بودند، طرح لوله‌گذاری فولاد به محاق رفت.

نتیجه عدم برخورد با اعتصاب کنندگان که خواسته غیرمنطقی و غیرعلمی داشتند، تعطیل شدن پروژه لوله گذاری بود. قاعدتاً از زمان کلنگ زنی پروژه تا امروز، مسیر لوله گذاری به پایان رسیده بود و این شرکت علاوه بر تامین آب واحدهای خود،آب مصرفی دیگر شرکت های واقع در منطقه جلال آباد از همین لوله تامین می‌شود؛ چرا که هزینه حمل آب با تانکر و لوله تفاوت زیادی دارد و این بستر برای دیگر کارخانجات و معادن این منطقه یک پتاسیل جذاب به شمار می‌رفت و امروز در بامداد سوم تیرماه، شاهد کشته شدن چندین همشهری زرندی نبودیم.

از مدیران انقلابی بخصوص سیدرضا حسینی‌نژاد سرپرست فرمانداری و دیگر مدیران انقلابی دولت ابراهیم رئیسی و حتی مدیران دستگاه قضایی شهرستان این توقع می‌رود قبل از هر مصلحتی به نفع افراد خاص، مصلحت عمومی و طرف مردم که به قول حضرت امام (ره) ولی نعمت انقلاب و کشور هستند را بگیرند‌ و ایضاً تصمیماتشان موجب لبخند بر لبان زغالی قشر ثروت اندوزی که جان انسان‌ها برایشان ارزش خاصی ندارد، نشود و مضافاً موجب افزایش ضریب جان به در بردن شهروند زراوندی در جاده‌های زرند شود.

قابل توجه مدیران فعلی شهرستان زرند، بر اساس تحقیقات میدانی، هر تانکر آب ماهانه درآمد بالایی دارد و همین درآمد بالا موجب شده است بعضی از رانندگان از خواب و استراحت خود بزنند تا درآمد بیشتر کسب کنند، بدون توجه به این که این موضوع می‌تواند جان انسان‌ها را به‌خطر اندازد.

انتهای پیام/