در دیدار رسانه‌ای با مسئولان دستگاه قضایی زرند

علت گرانی زمین‌های مسکونی را جویا شدیم!

در جلسه دیروز رسانه‌های شهرستان زرند به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان و دادستان زرند،صدای زرند علت افزایش غیرکارشناسی زمین‌های مسکونی در شهرستان را مورد پرسش قرار داد که رئیس دادگستری شهرستان زرند خلا قانونی و عدم نظارت ارگان‌های ذیربط را عامل این گرانی غیرکارشناسی دانست و خاطرنشان کرد با خانم عفت شریعتی نماینده زرند و کوهبنان در این زمینه رایزنی‌هایی شده است.

در جلسه دیروز رسانه‌های شهرستان زرند به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان و دادستان زرند، صدای زرند علت افزایش غیرکارشناسی زمین‌های مسکونی در شهرستان را مورد پرسش قرار داد که رئیس دادگستری شهرستان زرند خلا قانونی و عدم نظارت ارگان‌های ذیربط را عامل این گرانی غیرکارشناسی دانست و خاطرنشان کرد با خانم عفت شریعتی نماینده زرند و کوهبنان در این زمینه رایزنی‌هایی شده است.

به گزارش صدای زرند، دکتر ابوالفضل فرحبخش پر کردن خلا قانونی را در قانون‌گذاری مجلس در این زمینه دانست و از شهروندان خواست اگر بنگاه یا فردی در حال اخلال در این بازار است را با سند و مدرک به دستگاه قضا معرفی کنند.

علت گرانی زمین‌های مسکونی را جویا شدیم علت گرانی زمین‌های مسکونی را جویا شدیم0 علت گرانی زمین‌های مسکونی را جویا شدیم1 علت گرانی زمین‌های مسکونی را جویا شدیم2

انتهای پیام/