در ایام تعطیل، مُردن در زرند ممنوع!

یکی از مخاطبین با گلایه از فعال نبودن نبود پزشک قانونی در ایام تعطیلی اخیر در زرند، بیان داشت که تا روز دوشنبه نمی‌توانند عزیز از دست رفته‌ی خود را دفن کنند! این متن گلایه آمیز را به یکی از مسئولین زرند ارسال کردیم که در جواب نوشت: "سلام متاسفانه".

یکی از مخاطبین با گلایه از فعال نبودن نبود پزشک قانونی در ایام تعطیلی اخیر در زرند، بیان داشت که تا روز دوشنبه نمی‌توانند عزیز از دست رفته‌ی خود را دفن کنند! این متن گلایه آمیز را به یکی از مسئولین زرند ارسال کردیم که در جواب نوشت: “سلام متاسفانه”.

متن مشابه دیگری دوباره برای صدای زرند ارسال شد که به این شرح است. سلام امروز جوان ۲۸ ساله که کلیه های خود را از دست داده بود، بعد از تحمل یکسال بیماری و رنج خود و خانواده اش ساعت ۴ صبح امروز (۱۴ خرداد) به رحمت خدا رفت و پس از مراجعه به پزشک قانونی زرند برای دریافت مجوز دفن گفتند دکتر  نیست و تعطیل است! باید تا روز دوشنبه صبر کنید. چطور یک پدر و مادری که جوان ۲۸ ساله خود را از دست داده اند می‌توانند بعد از یکسال تحمل سختی، دوباره ۲ روز منتظر جنازه فرزند عزیز خود باشند؟ لذا از شما خواهشمندیم این موضوع را به گوش مسئولین برسانید که آیا در روز تعطیل می توان به خاطر مریضی و فوت نمودن شخصی و تعطیلی ۲ روز دست نگه داشت و بگویند که دکتر مسافرت است و باید صبر کنید. قبلا از شما کمال تشکر را داریم.

شاید این موضوع طنز باشد، ولی با احترام به خانواده محترم این مرحوم و تمام کسانی که در روز تعطیل جان به جان آفرین تسلیم می‌کنند، به نظر می‌رسد تنها علاج این مشکل نَمُردن در روزهای تعطیل است.

انتهای پیام/