مشکلات کارگران زرند و کوهبنان را یکبار برای همیشه حل کنید

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس با دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس با دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در این دیدار گفت : این جلسه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری مشکلات کارگران و دغدغه‌های موجود در رابطه با مسائل و مشکلات معیشتی جامعه ی کارگری منجمله نابسامانی در حوزه های صنعتی و معدنی در بخش های خصوصی و دولتی ، یکسان سازی حقوق دستمزد کارگران ، رفع مشکلات بیمه ای و ضریب شغل معدن کاری ، تشکیل تعاونی مسکن، بازنشستگی به موقع کارگران ، طرح طبقه بندی مشاغل بخش خصوصی و دولتی ، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و نماینده مردم زرند و کوهبنان خواستار حل جدی و فوری مشکلات کارگران زحمت کش صنایع و معادن زرند شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در این دیدار گفت : زرند و کوهبنان بیشترین تعداد کارگران معدنی و صنعتی استان کرمان را دارا می باشند که سخت ترین کارها را در جهت تولید در عمق زمین و فرآوری مواد معدنی با تلاش های شبانه روزی خود انجام می‌دهند.

شریعتی ادامه داد : از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تقاضا دارم تا برای حل مشکلات کارگران زحمت کش این دو شهرستان اقدامات فوری و جدی را انجام داده تا این مشکلات یک بار برای همیشه حل شوند.

دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از پیگیری مشکلات مردم توسط نماینده زرند و کوهبنان گفت : کارگران ولی نعمتان ما هستند و باید برای رفاه حال این عزیزان تلاش کرد.

در پایان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درخواست های کتبی نماینده زرند و کوهبنان را جهت پیگیری و حل مشکلات ذکر شده به دکتر رعیتی فرد معاون روابط کار و دکتر عامریان مدیرعامل صندوق حمایت از کارکنان فولاد و میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ارجاع داد و خواستار اقدام فوری و مقتضی شد.

انتهای پیام/