تور بازدید از آثار تاریخی و بوم گردی شهرستان زرند برگزار شد

همزمان با آخرین روز از هفته میراث فرهنگی، تور بازدید یکروزه از آثار تاریخی و بوم گردی زرند با هدف بازدید و آشنایی با جاذبه های تاریخی این شهرستان برگزار می شود.

همزمان با آخرین روز از هفته میراث فرهنگی، تور بازدید یکروزه از آثار تاریخی و بوم گردی زرند با هدف بازدید و آشنایی با جاذبه های تاریخی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صدای زرند؛ همزمان با آخرین روز از هفته میراث فرهنگی، تور بازدید یکروزه از آثار تاریخی و بوم گردی زرند با هدف بازدید و آشنایی با جاذبه های تاریخی این شهرستان با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، رئیس اداره میراث فرهنگی، رئیس بنیاد مهدویت وتنی چند از مدیران ، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید.

محمد اسلامی رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند دراین دیدار ضمن معرفی مجموعه های بوم گردی و تاریخی این شهرستان ( گیسک ، دشتخاک ، تنگ انجیروئیه ) هدف از برگزاری این تور را معرفی و آشنایی باجاذبه‌های تاریخی وبوم گری این شهرستان برشمرد و گفت : این مجموعه های تاریخی با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری و سرمایه گزاری بخش خصوصی هم اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و نقش بسزائی را بر ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این خطه از میهن اسلامی ایفا نموده است .

وی افزود : در فصل‌های بهار، تابستان این منطقه بسیارچشم نواز و سرسبز می‌باشد و سفر به آن لذت بخش خواهد بود لذا این مجموعه های بوم گردی و تاریخی در فرآیند جذب و حفظ گردشگران خارجی به عنوان مشتریان خود به خوبی توانسته اند به ایفای نقش بپردازند .

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند با اشاره به افتتاح فازدوم مجتمع گردشگری هنگو تصریح نمود بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت فاز دوم این پروژه گردشگری تاکنون هزینه شده است و زمینه برای اشتغال ۵نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

وی در آئین رونمائی از تقویم جشنواره‌های زرند در سال ۱۴۰۱ اظهارداشت : نزدیک ۳۲جشنواره تا پایان سال ۱۴۰۱ دراین شهرستان برگزارخواهد شد تا زرند همچنان پیشگام و پیشتاز در برگزاری جشنواره‌های کشوری باشد.

دکتر ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری زرند نیزطی سخنانی اظهار داشت : حمایت دستگاه اجرایی و قضائی از سرمایه گذاران مجموعه های بوم گردی درجهت توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه کویری توانسته رونق گردشگری همراه با اشتغالزایی خوبی را در شهرستان زرندرقم بزند و این جزو افتخارات است و مایه مباهات است .

وی با اشاره به روند رو به رشد اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند تصریح نمود : معرفی این جاذبه‌ها با برگزاری تورهای گردشگری می‌تواند به رونق صنعت گردشگری و پویایی بیش از پیش اقتصاد شهرستان کمک کند.

رئیس دادگستری زرند همچنین ابراز امیدواری نمود انشاالله با توسعه این فرآیند رو به رشد همواره شاهد روزهای پرنشاط و امیدوارکننده ای در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند باشیم.

WhatsApp Image 2022 05 26 at 12.23.17 WhatsApp Image 2022 05 26 at 12.23.16

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی