نشست مسئولان حوزه بهداشت با رئیس کمیته امداد زرند

ماشاا... عرب پور رئیس مرکز بهداشت، دکتر سیف الدینی رئیس نظام پزشکی،دکتر قاسمی نماینده دندانپزشکان ،خانم محمدی ریاست بیمارستان سینا ،خانم مهدی زاده رئیس دانشکده پرستاری ، خانم ایرانمنش مددکار بیمارستان امام علی(ع) در نشستی با رئیس کمیته امداد زرند پیرامون رسیدگی به امور درمانی افراد تحت حمایت و نیازمندانی که مشکل پرداخت هزینه های درمانی دارند بحث و تبادل نظر گردید.

ماشاا… عرب پور رئیس مرکز بهداشت، دکتر سیف الدینی رئیس نظام پزشکی،دکتر قاسمی نماینده دندانپزشکان ،خانم محمدی ریاست بیمارستان سینا ،خانم مهدی زاده رئیس دانشکده پرستاری ، خانم ایرانمنش مددکار بیمارستان امام علی(ع) در نشستی با رئیس کمیته امداد زرند پیرامون رسیدگی به امور درمانی افراد تحت حمایت و نیازمندانی که مشکل پرداخت هزینه های درمانی دارند بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش صدای زرند، رئیس کمیته امداد زرند دراین دیدار ، مجاهدت و تلاش مدافعان سلامت در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا را قابل تقدیر و مثال زدنی و همکاری خوب آحاد جامعه را در کنار کادر پزشکی در این امر موثردانسته و افزود:پزشکان،پرستاران وبه طور کل مجموعه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در کمک به ایتام و دستگیری نیازمندان نقش آفرین هستند وبه صورت خودجوش کمکهای خوبی به قشر محروم جامعه انجام می شود.

عباس موسوی فر بیان نمود:یکی از دغدغه های همه ما که دور هم جمع شدیم مشکلات و هزینه های درمانی است که قشر نیازمند با آن دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال آن هستیم در کنار برنامه خوبی که دولت برای بیمه همگانی دارداز ظرفیت خوب مردمی ،اصناف ،گروهها و اقشار مختلف جامعه در جهت یاری رساندن به نیازمندان در بخش درمان استفاده کنیم و این امر زمانی به خوبی محقق خواهد شد که یک هماهنگی ،یکپارچگی و انسجام بخشی در تجمیع کمکهای دریافتی مردمی صورت گیرد و کمیته امداد هم به تنهایی قادر به این کار نیست. لذا نقش کادر پزشکی ،بهداشت ودرمان و پرستاری گره گشا خواهد بود.

درپایان با نظر موافق همه شرکت کنندگان در جلسه ،مقرر شد یک مرکز نیکوکاری در حوزه سلامت ،بهداشت ودرمان ،مجموعه نظام پزشکی و پرستاری شهرستان ایجاد گردد

انتهای پیام/