آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌/ پیگیری مطالبات و درخواست های قانونی کارگران

تجمع کارگران معدن و کنسانتره سیریز با حضور معتمدین محلی و اعضای شورای اسلامی این شهر پایان یافت و مقرر شد کلیه کارکنان از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در محل کار خود طبق روال گذشته حضور یابند.

تجمع کارگران معدن و کنسانتره سیریز با حضور معتمدین محلی و اعضای شورای اسلامی این شهر پایان یافت و مقرر شد کلیه کارکنان از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در محل کار خود طبق روال گذشته حضور یابند.

به گزارش صدای زرند، نشست معتمدین محلی و شورای اسلامی سیریز در محل تجمع کارگران معدن وکنسانتره سادات سیریز برگزار شد.

در این نشست، معتمدین محلی درخواست های تجمع کنندگان را شنیده و قول انعکاس درخواست ها به مدیر عامل شرکت و اخذ نظر مساعد و شایسته از وی برای تحقق خواسته های کارکنان آن شرکت را دادند.

همچنین پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر سیریز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل معتمدین، از دستگاه های ذیربط، و نهایتا پشتیبانی همه جانبه به شکل قانونی در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست؛ ضمن احترام و ارج نهادن به کارگران و جلب رضایت آنها و متقابلا بنا بر احترام و اعتماد به معتمدین محلی و شورای اسلامی شهر و ارتباط با مدیر عامل شرکت مقرر گردید کلیه کارکنان شرکت از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در محل کار خود طبق روال گذشته حضور پیداکرده و حقوق آنها در اسرع وقت به حساب کارگران واریز گردد.

همچنین مقرر شد در روز یکشنبه جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان با معتمدین محلی و شورای اسلامی برگزار و مطالبات و درخواست های قانونی کارکنان پیگیری گردد.

امیدواریم با تحقق خواسته های قانونی کارکنان دیگر شاهد چنین تجمعاتی نباشیم.

آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌0 آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌1 آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌2 آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌3 آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌4 آغاز مجدد فعالیت معدن و کنسانتره سیریز زرند از شنبه ۱۷ اردیبهشت‌5

انتهای پیام/