ماجرای زندگی رضا رویگری:

از آرزوی پدر برای روحانی شدن پسر تا استمداد روی تخت خانه سالمندان/ زن و بچه او چه کسانی هستند؟

و خبر غم انگیز اینجاست که این بار، او فیلم بازی نمی کرد و روایت زندگی و در دل واقعی خود را به دوربین می گفت: مرا اینجا رها کرده و رفته اند، اینجا برایم مثل زندان است، نجاتم دهید!

و خبر غم انگیز اینجاست که این بار، او فیلم بازی نمی کرد و روایت زندگی و در دل واقعی خود را به دوربین می گفت: مرا اینجا رها کرده و رفته اند، اینجا برایم مثل زندان است، نجاتم دهید!

 به گزارش صدای زرند، رضا رویگری، روی تخت خانه سالمندان کهریزک؛ این تصویری است که هرگز گمان دیدنش را نمی بردیم. چه کسی باور می کرد “کیان ایرانی” مختارنامه و بازیگر دهها فیلم و سریال، خواننده ترانه مشهور “الله الله… فردا که بهار آید” روزی از روی تخت خانه سالمندان، رو به دوربین بگوید: مرا اینجا رها کرده و رفته اند، اینجا برایم مثل زندان است، نجاتم دهید!

و خبر غم انگیز اینجاست که این بار، او فیلم بازی نمی کرد و روایت زندگی و در دل واقعی خود را به دوربین می گفت.

او در این ویدئو می گوید که همسرش سیمکارت موبایلش را هم عوض کرده و کسی نمی تواند حتی با او تماس بگیرد.

همسر رضا رویگری کیست؟

واقعیت ماجرا بر ما پوشیده است و نمی دانیم چه اتفاقاتی افتاده که این هنرمند سرشناس سینمای ایران، سر از خانه سالمندان درآورده و اینک از مردم می خواهد نجاتش دهند.

سوالی که بعد از انتشار این ویدئو در افکار عمومی پیش آمده این است که خانواده او چه کسانی هستند؟

رضارویگری، پیشتر با “فرشته میرهاشمی” زندگی مشترک داشت. همسر سابق اش، روان شناس بود ولی سپس از هم جدا شدند و رویگری در سال ۱۳۹۲ و در سن ۶۷ سالگی با “تارا کریمی” ازدواج کرد؛ ازدواجی که بسیار جنجالی شد چرا که همسر جدید او، ۲۳ سال داشت و ۴۳ سال از او کوچک تر.

خود رویگری در این باره گفته است: چندسال پیش برای برنامه ای به شیراز رفته بودم. تارا یک دوست به نام ستاره داشت که دوست مشترکمان محسوب می شد. ستاره به تارا گفت که یک دوست هنرپیشه ام برای چند روز به شیراز می آید و اسم من را برد، تارا هم گفت که تا به حال اسمش را نشنیده و نمی شناسمش! به هرحال ستاره و تارا برای استقبال من به فرودگاه آمدند و همانجا برای اولین بار همدیگر را دیدیم. تا من را دید، گفت آقای رویگری چقدر شما خوش تیپ هستید! همانجا بود که عشق شوری در میان ما نهاد!

در این سال ها، چند باری هم که رویگری درباره همسرش تارا کریمی حرف زده، او را ستوده، مخصوصاً بعد از این که پس از سکته مغری رویگری پرستاری اش را می کرده است.

با این حال، او در ویدئویی که از کهریزک منتشر کرده، گفته است که همسرش سیمکارت اش را برداشته و یک سیمکارت ایرانسل داخل گوشی اش گذاشته و او قادر به ارتباط با کسی نیست ( و البته ما فقط روایتگر گفته های رویگری هستیم و طبیعتاً بی اطلاع از آنچه بین این دو گذشته است).

تنها فرزند

رضا رویگری، از ازدواج اول اش، پسری دارد به نام کیارش. گویا رابطه بین او و پسرش چندان گرم نبوده است. سال ۱۳۹۵ تارا کریمی در اینستاگرامش نوشت که رویگری و پسرش بعد از سال ها دوری با هم آشتی کرده اند. در متن وی آمده بود:
“دیروز یه اتفاق خیلی قشنگ تو زندگی رضاجان افتاد… بعدازگذشت چندسال دیدار دو عاشق (پدروپسر) تازه شد، حضور خدای مهربون رو میشد حس کرد و اون لحظه برای من دوست داشتنی بود و دلم خواست شما عزیزان رو سهیم کنم… بیاییم توی این زندگی زیبا و کوتاه ببخشیم تا بخشیده بشیم.”

انتهای پیام/