۵ سال حبس در انتظار کابل دزدان زرند

نماینده دادستان قاضی شعبه ۵دادسرای عمومی و انقلاب زرند در گفتگویی با صدای زرند خبر از پایان رسیدگی به پرونده سرقت کابل های هوایی زرند داد و گفت با توجه به اینکه این افراد سابقه سرقت داشته‌اند، ۵ سال حبس در انتظار آنها خواهد  بود.

نماینده دادستان قاضی شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب زرند در گفتگویی با صدای زرند خبر از پایان رسیدگی به پرونده سرقت کابل های هوایی زرند داد و گفت با توجه به اینکه این افراد سابقه سرقت داشته‌اند، ۵ سال حبس در انتظار آنها خواهد  بود.

به گزارش صدای زرند، سید دانیال مهدیزاده افزود: در پی گزارش اداره برق زرند مبنی بر سرقت کابل‌های هوایی شبکه برق و ورود مرجع انتظامی به این موضوع و شناسایی در یک تعقیب و گریز چند ساعته  دستگیر و به دستور دادستان و با نظارت ایشان پرونده این سارقین به شعبه ۵ دادسرای زرند ارجاع داده شد.

 وی خاطرنشان کرد: این دو متهم که از اتباع بیگانه می‌باشند به ۲۳ مورد سرقت کابل های هوایی،حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی،خسارت به بیت المال و …اعتراف کردند.

مهدیزاده گفت: این سارقان در مجموع یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از اموال اداره برق را دزدیده و موجب خاموشی‌هایی در مناطق مطهرآباد،علی‌آباد،ریحانشهر،یزدانشهر،اکبرآباد و خود شهر زرند شده بودند.در حال حاضر تحقیقات مقدماتی این پرونده به پایان رسیده و با تایید دادستان زرند کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری جهت صدور رای نهایی ارسال شده است و متهمین نیز جهت تحمل مجازات حبس اکنون در زندان به سر می برند.

کابل های هوایی برق از موارد تاسیسات مورد استفاده عمومی می باشد که قانون گذار بدون هیچ مسامحه‌ای با سارقین آنها برخورد خواهد کرد و مجازات تا پنج سال حبس در انتظار چنین افرادی خواهد بود.

انتهای پیام/