نبود فرهنگ شهرنشینی هزینه‌های زیادی را به شهرها تحمیل می‌کند

رئیس شورای اسلامی زرند با انتقاد از نبود فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان، گفت: بسیاری از هزینه‌هایی که به شهرها تحمیل می‌شود، به سبب نبود فرهنگ شهرنشینی است.

 رئیس شورای اسلامی زرند با انتقاد از نبود فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان، گفت: بسیاری از هزینه‌هایی که به شهرها تحمیل می‌شود، به سبب نبود فرهنگ شهرنشینی است.

شهرداری

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم ،سید رسول تهامی در گفت‌وگو  با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: شعار امسال که از سوی رهبر معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» انتخاب شد، یک مقوله راهبردی برای توسعه کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: برای تحقق شعار امسال همه باید دست به دست هم داده و گوشه‌ای از کار را بر عهده بگیرند تا در پایان سال نقطه مثبتی را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

رئیس شورای اسلامی زرند با اشاره به اینکه اکنون در حوزه فرهنگ شهرنشینی مشکل داریم، گفت: بسیاری از هزینه‌هایی که در شهرها صرف می‌شودبه ویژه در بخش ترافیک به سبب مسائل و مشکلات موجود در بخش فرهنگ است.

تهامی تصریح کرد: به طور حتم فرهنگ در زمینه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به فرهنگ در عرصه‌های مختلف قابل توجه است، افزود: امیدواریم با این نامگذاری سال به یک جهش در عرصه فرهنگ و اقتصاد که نیاز امروز جامعه است، برسیم.

رئیس شورای اسلامی زرند اظهار کرد: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند حماسه سیاسی به بهترین شکل در سال گذشته رقم خورد و مردم غیور ایران یک‌بار دیگر نشان دادند تا جایی که در توان دارند برای رشد و تعالی کشور در همه صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

تهامی بر لزوم مشارکت مردم در تحقق این شعار تاکید کرد و گفت: عزم ملی ضامن تحقق برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی است و باید مردم را برای حضور هر چه بیشتر در این راستا تشویق و ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی هم دامنه بسیار وسیع و گسترده‌ای دارد، به همین سبب مدیران سالم و با انگیزه باید با تلاش خستگی‌ناپذیر در راه تحقق این شعار تلاش کنند.

انتهای پیام/ آ