سرپرست فرمانداری زرند مطرح کرد؛

رسالت بسیج، حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف

حسینی نژاد در دیدار با شورای مجمع بسیج زرند گفت: رسالت و هدف تشکیل بسیج، حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است.

حسینی نژاد در دیدار با شورای مجمع بسیج زرند گفت: رسالت و هدف تشکیل بسیج، حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد  دیروز در دیدار با شورای مجمع بسیج شهرستان زرند گفت: مبنای بسیج، بخشی نگری یا رسیدگی به موضوعی خاص نیست؛ بلکه بسیج برگرفته از شورا، استفاده از نظرات نخبگان، تدابیر امامین انقلاب و احکام قرآنی است.

او می گوید تاکیدات رهبری بر این است از نظرات افراد نخبه و کارشناس استفاده شود و براین اساس انجام امور در کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز، شناسایی افراد نخبه و شایسته و معرفی آن به جامعه، استفاده از ظرفیت آن‌ها و جمع بندی از نظراتشان باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری زرند گفت: رسالت و هدف تشکیل بسیج، حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است و  از شورای مجمع بسیج می خواهیم تا با راه اندازی مرکز رشد در حیطه دانش بنیان برای تحقق شعار سال اقدام کند.

پور رنجبر نیز در این جلسه گفت: شورای مجمع بسیج از مجموعه‌ای از صاحب نظران، اندیشمندان و متخصصان حقیقی و حقوقی بسیجی و انقلابی برای تحقق سیاست‌های ابلاغی امامین انقلاب و بیانیه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)  در گام دوم تشکیل شده است و هدف از تشکیل این شورا، امید آفرینی، ایفای نقش مؤثر با اولویت فعالیت‌های بسیجی و جامه عمل پوشیدن به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

 او می گوید: اساسنامه جدید پارسال ابلاغ شده است و بر همین اساس، ارکان مجمع باز سازمان دهی شده و بر اساس دستوراالعمل، ۶ کمیسیون و کارگروه تشکیل و برای هر کدام رئیس، نایب رئیس و دبیر به صورت جداگانه انتخاب شد.

به گفته رئیس شورای مجمع بسیج شهرستان زرند وظیفه این کارگروه‌ها رصد، بررسی، شناسایی و اولویت بندی مسائل و مشکلات است و امیدواریم با همت امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی، اقدامات خوبی برای  رفع مشکلات شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام/