برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته زن در زرند

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: بیش از ۵۰ برنامه مختلف فرهنگی توسط بسیج خواهران سپاه زرند در هفته زن برگزار می‌شود.

برگزاری 50 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته زن در زرند

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: بیش از ۵۰ برنامه مختلف فرهنگی توسط بسیج خواهران سپاه زرند در هفته زن برگزار می‌شود.

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس،ناهید جمالی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر بیش از ۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی توسط حوزه و پایگاه مقاومت این حوزه در شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  یک یوم‌الله بزرگ و پرداختن به ویژگی‌های آن بانوی بزرگ یک ضرورت تاریخی است و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بزرگترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم، ارائه سیره، منش و اخلاق فاطمی در رفتار و کردار زنان و مردان جامعه اسلامی به عنوان نسخه حیات‌بخش بشر است.

جمالی‌زاده عنوان کرد: انتظار داریم که زنان و دختران ما با تمسک به فرهنگ فاطمی و علوی سیره عملی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قراردهند و جان‌های تشنه معنویت را با استفاده از ابزارهای روز دنیا از این سرچشمه غنی سیراب کنند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه شهرستان زرند گفت: برپایی جشن بزرگ میلاد کوثر با ویژه برنامه‌های مختلف ۳۱ فروردین ماه در حسینیه ثارالله سپاه زرند، نشست‌های مختلف فرهنگی سیاسی با موضوع نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه و تبیین سبک زندگی در بین زنان با الگوبرداری از سیره و منش حضرت زهرا (س) در حوزه و پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های گرامیداشت روز زن در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نشست‌های شجره طیبه صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و محافل انس با قرآن، تجلیل از زنان نمونه و برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/