فرماندار زرند

تقویم جشنواره های ۱۴۰۱ زرند بزودی رونمائی می شود

فرماندار شهرستان زرند در دیدار نوروزی رئیس اداره ميراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند با اعلام این خبر گفت: تنظیم تقویم جشنواره‌ها علاوه بر نظم بخشی به تمام جشنواره‌های شهرستان در ابعاد مختلف، این فرصت را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا با برنامه‌ریزی قبلی، خود را جهت شرکت در رویدادهای شهرستان زرند آماده کنند.

فرماندار شهرستان زرند در دیدار نوروزی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند با اعلام این خبر گفت: تنظیم تقویم جشنواره‌ها علاوه بر نظم بخشی به تمام جشنواره‌های شهرستان در ابعاد مختلف، این فرصت را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا با برنامه‌ریزی قبلی، خود را جهت شرکت در رویدادهای شهرستان زرند آماده کنند.

به گزارش صدای زرند، سیدرضا حسینی نژاد با تاکید بر توجه به رشد فعالیت‌های گردشگری و سایر بخش‌های فرهنگی – اجتماعی متناسب با رشد صنعتی شهرستان گفت: باید تلاش کنیم تا رشد و پیشرفت شهرستان در تمام سطوح بصورت فراگیر اتفاق بیفتد و معتقدم اگر فقط در یک بخش (صنعت) با شتاب حرکت کنیم و سایر بخش‌ها نتوانند خود را به رشد صنعتی برسانند شاهد یک رشد کاریکاتوری خواهیم بود که اصلاً زیبنده‌ی شهرستانی با شهروندانی ولایتمدار، اصیل، مومن، انقلابی و با فرهنگ نیست لذا اولویت خود را علاوه بر تسریع در پیشرفت صنعتی شهرستان بر روی پیشرفت بخش‌های دیگری از جمله گردشگری، فرهنگی هنری، علمی، بهداشتی، ورزشی و سطوح دیگر اجتماعی خصوصاً بعد معنوی متمرکز خواهیم گذاشت.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان رند، این شهرستان را یک شهرستان انقلابی خواند و گفت: زرندیها همواره در صحنه‌های انقلابی، جهادی، مذهبی و فرهنگی از پیشگامان در سطح استان بودند و کاملترین تعریف و توصیف زرندیها را امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند که زرند را به ۱۲۰۰۰ رزمنده و حضور در نماز جمعه شناخته‌اند و بر این مبنا ما با یک سند روشن باستقبال خدمتگزاری برای نجیب مردمان زرندی خواهیم رفت.

حسینی نژاد افزود: بزودی در نشستی با اصحاب رسانه، اهداف و برنامه‌های کاری خود را به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار خواهیم داد و به شهروندان زرندی اطمینان می‌دهم که خدمت انقلابی، جهادی و تکریم ارباب رجوع در تمام دستگاه‌های اجرائی به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر بخش مهمی سیاست کاری فرمانداری را تشکیل می‌دهد و لذا در صورتی که مدیر یک دستگاه نتواند خود را با این شروط هماهنگ کند به شدت مورد بازخواست قرار می‌گیرد و در این مسیر هیچ مماشاتی نخواهد شد چرا که شالوده ی دولت مردمی و انقلابی آیه الله دکتر رئیسی روی خدمت خالصانه و رفتار صادقانه و بی منت به مردم استوار است.

وی با اشاره به تفاوت انتقاد منصفانه با تخریب و سیاهنمایی گفت: باب انتقاد منصفانه از تمام مدیران باز است و مدیران باید انتقادپذیر باشند. رسانه‌های شهرستان باید زبان گویا، حق طلب و مطالبه گر مردم باشند.

فرماندار زرند از نقش روابط عمومی ها در دستگاه‌ها بعنوان نقشی کلیدی در تعامل مردم با مدیران و انعکاس انتقادات به مدیریت نام برد و خاطرنشان ساخت تمام دستگاه‌ها باید یک نیروی قوی و آگاه را به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب کنند تا پل بین مردم و دستگاه‌ها بخوبی طراحی شود.

انتهای پیام/