اولین خطاب سال به فرماندار جدید زرند

امید است بیش از فرمانداران قبلی همت کنید!

ستاد مدیریت کرونا در اولین اطلاعیه کرونایی خود در سال جدید که در پایان آن نام دبیرخانه شورای راهبری جامعه ایمن شهرستان زرند هم ذکر شده است، در آخرین پاراگراف این اطلاعیه با خطاب قرار دادن سرپرست جدید فرمانداری زرند آورده است: امید است فرماندار جدید زرند به حوزه جامعه ایمن و برنامه‌های 14 گانه آن خاصه ایمنی ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز بیش از فرمانداران قبلی اهمیت داده و همت از خود نشان دهد!

ستاد مدیریت کرونا در اولین اطلاعیه کرونایی خود در سال جدید که در پایان آن نام دبیرخانه شورای راهبری جامعه ایمن شهرستان زرند هم ذکر شده است، در آخرین پاراگراف این اطلاعیه با خطاب قرار دادن سرپرست جدید فرمانداری زرند آورده است: امید است فرماندار جدید زرند به حوزه جامعه ایمن و برنامه‌های ۱۴ گانه آن خاصه ایمنی ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز بیش از فرمانداران قبلی اهمیت داده و همت از خود نشان دهد!

به گزارش صدای زرند، در این اطلاعیه همچنین با اشاره تعداد فوتی‌های حوادث جاده‌ای در روزهای ابتدایی سال، آمده است: متاسفانه چند همشهری زرندی هم جزئی از ۵۰۰ کشنه ترافیکی در ۱۰ روز گذشته در کشور هستند. نگاه به رانندگی ایمن در همه ما باید ارتقاء یابد و پشت فرمان خودرو یا راکب موتوری که هستیم، احساس مسئولیت زیادی در قبال جان و مال خود و دیگران داشته باشیم. از طرفی “مسئولین هم همت بیشتری در رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای از خودشان نشان دهند.”

به گزارش صدای زرند طی چند روز ابتدایی سال جدید تقریباً در یک نقطه از محورهای جاده‌ای زرند دو حادثه رانندگی منجر به فوت وجود داشته که در اثر این دو حادثه رانندگی، ۴ نفر فوتی نیز گزارش شده است.

انتهای پیام/