۲ طلا و ۴ برنز در سبد کمانداران کشورمان در مسابقات آسیایی/

تیرانداز زرندی برنز شکار کرد

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده‌ بندی مقابل بنگلادش با نتیجه 232 بر 226 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده‌ بندی مقابل بنگلادش با نتیجه ۲۳۲ بر ۲۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، محمدصالح پالیزبان در فینال مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر در فینال مسابقات با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ مقابل مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در دیدار رده بندی مقابل قزاقستان با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۱۵ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

حسام‌الدین کوثر در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند پس از تساوی ۱۴۷-۱۴۷ در تیر طلایی موفق شد به برتری دست پیدا کند و صاحب مدال برنز شود.

گیسا بایبوردی در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند زنان مقابل کمانداری از تایلند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در پایان مسابقات کاپ آسیایی تایلند، تیم تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و ۶ مدال برنز شد.

انتهای پیام/