سرپرست جدید فرمانداری زرند را بیشتر بشناسیم

حسینی نژاد: با هدف کادرسازی پا به زرند می گذارم

سیدرضا حسینی نژاد جوان انقلابی که 25 اسفندماه به عنوان سرپرست فرمانداری زرند معرفی شده است به گفته خودش با هدف کادرسازی در نیروهای جوان زرندی، پا به میدان مدیریت اجرایی زرند خواهم گذاشت.

سیدرضا حسینی نژاد جوان انقلابی که ۲۵ اسفندماه به عنوان سرپرست فرمانداری زرند معرفی شده است به گفته خودش با هدف کادرسازی در نیروهای جوان زرندی، پا به میدان مدیریت اجرایی زرند خواهد گذاشت.

سرپرست فرمانداری زرند در این باره در گفتگو با صدای زرند بیان داشت: اینکه هر فردی که به عنوان فرماندار معرفی می‌شود در حوزه‌های اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی برنامه دارد جای خودش را دارد و هر فرماندار برای بهبود رزومه کاری خودش هم که شده در این زمینه‌ها فعالیت خواهد داشت، اما کاری که من برای زرند در دستور کاری خودم خواهم داشت در زمینه کادرسازی در بین نیروهای جوان و با استعداد زرند است.

وی افزود: متاسفانه من چندان ندیده‌ام که در زمینه کادرسازی در بدنه‌ی زرند کاری انجام شود، در حالی که زرند دارای جوانان مستعد، نخبه و صاحب‌نظر است ولی متاسفانه برنامه‌ی چندانی در این رابطه در زرند وجود نداشته است.

حسینی نژاد با بیان اینکه من خودم از ۲۰ سالگی وارد عرصه سخت سیاسی شده‌ام و زمانی که ۲۴ سال سن داشتم مشاور استاندار بودم، افزود: احتمالاً نحوه‌ی مدیریتی من در زرند مخالفت‌هایی خواهد داشت، اما تلاش خواهم کرد که افرادی که باید جدید به بدنه‌ی اجرایی وارد شوند از بین جوانان باشند و در این رابطه، سیاسی بودن فرد برای من اصلاً مورد تاکید نیست و انقلابی بودن فرد بیش از همه چیز برای من اهمیت دارد و عقیده‌ی من این است که بدنه زرند انقلابی است و برای من این موضوع کفایت می‌کند.

وی اظهارداشت: تمام تلاش من این خواهد بود که حتی یک نفر را هم از خارج زرند در سیستم مدیریتی نداشته باشیم، مگر اینکه دستگاه مربوطه فرد مناسبی برای آن منظور نداشته باشد؛ امیدوارم که روزی که از زرند می‌روم چندین مدیرکل یا حداقل معاون مدیر کل از زرند داشته باشیم و چندین فرد هم در حد و رده‌ی فرمانداری داشته باشیم، البته نه فرمانداری که بخواهند در زرند بماند؛ عقیده من همانطور که امام علی (ع) فرمودند این است که «فرد نباید والی شهر خود بپذیرد»، زیرا این موضوع می‌تواند در کیفیت مدیریت و حتی شاید عدالت او تاثیرگذار باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه من پیشرفت هیچ شهرستانی را در فرماندار بومی نمی‌بینم، بیان داشت: من پیشنهاد ۷ – ۸ پست وزارتی دیگر هم داشته‌ام و حتی پیشنهاد فرمانداری ورامین در استان تهران را نیز داشتم، اما دوست داشتم که به دلیل حضور خانواده‌ام، بتوانم در استان کرمان خدمت نمایم.

سیدرضا حسینی نژاد به عنوان جوان برتر در سطح استان از طرف وزارت کشور و سازمان بهزیستی کشور، متولد سال ۱۳۶۵ در شهر کرمان می‌باشد. وی اصالتی از شهرستان رابر دارد (پدرش اهل روستای سیه بنوئیه رابر و مادرش اهل شهر رابر می‌باشد)، اما هرگز در این شهرستان زندگی نکرده است و بزرگ شده‌ی کرمان می‌باشد.

سرپرست جدید فرمانداری زرند دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد کرمان و مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از این دانشگاه می‌باشد. حسینی‌نژاد تجارب اجرایی و مدیریتی زیادی در مسئولیت‌های مختلف دارد که از آن جمله می‌توان به فعالیت در زمینه مدیریتی، پژوهشگری و مربیگری در پدافند غیرعامل، حضور در حوزه مدیریتی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، و نیز حضور در رده‌های مختلفی مدیریتی و اجرایی فرمانداری و استانداری در سطح استان کرمان اشاره کرد. او در سال ۱۳۹۳، درحالی که فقط ۲۸ سال سن داشت، تجربه ۳ ساله حضور در پستِ معاونت سیاسی و اجتماعی در فرمانداری شهرستان بافت را در رزومه کاری خود ثبت کرده است.

به گزارش صدای زرند، هرچند این جوان غیربومی با روحیه و انگیزه‌ی زیادی پا به میدان مدیریت اجرایی زرند می‌گذارد، اما متاسفانه مخالفین قدرتمندی نیز در سطح شهرستان در هر دو گروه سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب دارد؛ اما ما امیدواریم که او همانگونه که خودش می‌گوید بتواند موجب ایجاد تحولاتی در سطح شهرستان زرند باشد و زرند را هرچه بیشتر به افق‌های موفقیت نزدیک کند.

01 SRHosseininejad SZsd0001 01 SRHosseininejad SZsd0002 01 SRHosseininejad SZsd0003

انتهای پیام/