نحوه پیامک دادن مامور اداره گاز زرند، همچنان مورد انتقاد

بعد از انتشار نحوه پیامک دادن یکی از مامورین اداره گاز زرند به مشترکین برای پرداخت بدهی خود، تعداد پیام‌های بیشتری از شهروندان در اعتراض به این نحو پیام دادن، دریافت کردیم.

بعد از انتشار نحوه پیامک دادن یکی از مامورین اداره گاز زرند به مشترکین برای پرداخت بدهی خود، تعداد پیام‌های بیشتری از شهروندان در اعتراض به این نحو پیام دادن، دریافت کردیم.

به گزارش صدای زرند، هرچند برخی افراد انتشار این خبر و متن پیام را بی اهمیت دانستند و به ما انتقاد کردند (نظر آن‌ها محترم و ارزشمند)، اما بودند عده‌ای هم که انتشار این پیام را نوعی مطالبه گری در جهت اصلاح نوع برخورد ادارات با مردم می‌دانستند.

یکی از شهروندان با ارسال پیامی ضمن تشکر از انتشار پیام مذکور، بیان داشت: آفرین به این شهروند که نسبت به رفتار این مامور واکنش نشان داد. اگر حتی نیمی از مردم این حساسیت را داشتند مسوولان در هر رده‌ای مجبور بودند به ملت احترام بگذارند، اما حیف که بسیاری نه از حق شهروندی خود مطلع هستند و نه آنرا مطالبه می‌کنند.

شهروند دیگری که متن تصویر فوق را برایمان ارسال کرد نیز از نحوه پیامک دادن مامور اداره مذکور انتقاد کرد و بیان داشت: باز خوبه فردی که به شما پیام داده بود، بدهی داشت و هزینه فیش خود را پرداخت نکرده که بهشون پیام دادن؛ من حتی پرداخت هم کردم اما باز پیامک می‌دهند.

پیامک دادن به مشترکین با شماره شخصی اصلا کار پسندیده ای نیست، آن هم با این لحن و بیان که می‌تواند موجب رنجش و ناراحتی مردم باشد. اگر در ماه‌های پیش رو هم شاهد این نحو پیامک دادن از سوی این اداره باشیم، حتماً این موضوع را از طریق صدای زرند منتشر خواهیم کرد…؛ امیدواریم که متوجه اشتباه در بیان خود شده و اصلاح شود.

انتهای پیام/