همایش تکریم مادران و همسران شهدا در زرند برگزار شد

این همایش که شامگاه یکشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان، خانواده های شهدا و ایثارگران و همسران و مادران شهدا برگزار شد، صبر و استقامت این بزرگواران در دوران دفاع مقدس و پس از آن مورد تجلیل قرار گرفت. به گزارش “صدای زرند“یکی از یادگاران دوران […]

این همایش که شامگاه یکشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان، خانواده های شهدا و ایثارگران و همسران و مادران شهدا برگزار شد، صبر و استقامت این بزرگواران در دوران دفاع مقدس و پس از آن مورد تجلیل قرار گرفت.

IMG_0308

به گزارش “صدای زرند“یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این همایش با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: یکی از کمالات ارزشمند این بانوی مکرمه، تربیت فرزندانی است که همگی در دفاع از حریم ولایت و امامت جان خود را فدا کردند.

عباس ایرانمنش با تجلیل از مقام والای شهیدان، از شهدا به عنوان والاترین و وفادارترین آحاد مردم به اسلام و انقلاب یاد کرد.

وی با اشاره به صبر و استقامت مادران و همسران شهدا، ام البنین را نمونه ولایتمداری دانست و افزود: مادران و همسران شهدا نیز با الگوپذیری از آن بانوی بزرگوار به این مقام والا رسیدند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند هم با قدردانی از حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا در این همایش، درباره اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از سیره زندگی آنان مطالبی را بیان کرد.

عرب با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت کشور ما استقلال، آزادی و اقتدار است، گفت: تکریم و بزرگداشت خانواده های شهدا یک وظیفه برای همگان محسوب می شود.

در این همایش وصیت نامه تعدادی از شهدا قرائت و نمایشگاه آثار شهدا نیز در حاشیه آن برپا شد.