به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت قائم(عج) و ترویج سنت حسنه ازدواج

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته‌ امداد زرند

با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه، حجت الاسلام قادری رئیس اداره‌اوقاف، حسن‌زاده معاون فرماندار، ایرانمنش رئیس شورای شهر، نورالدینی رئیس دفتر نماینده و جمعی از مسئولان اجرائی و خیران، به ۲۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد زرند 5 قلم کالای اساسی شامل یخچال، ماشین لباس شوئی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون در محل آستان امامزاده حمزه اهدای شد.

با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه، حجت الاسلام قادری رئیس اداره‌اوقاف، حسن‌زاده معاون فرماندار، ایرانمنش رئیس شورای شهر، نورالدینی رئیس دفتر نماینده و جمعی از مسئولان اجرائی و خیران، به ۲۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد زرند ۵ قلم کالای اساسی شامل یخچال، ماشین لباس شوئی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون در محل آستان امامزاده حمزه اهدای شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد زرند، رئیس کمیته امداد ارزش ریالی جهیزیه اهدای شده را۷،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال عنوان کرد و افزود: در سال جاری ۷۰ نفر از دختران مددجوی تحت حمایت ازدواج کرده اند که به ۵۴ نفر از آنها ۵ قلم کالای اساسی تحویل گردیده است.

موسوی فر منبع و اعتبار اقلام تهیه شده را از محل کمکهای مردمی وهم افزائی با بنیاد مستضعفان اعلام کرد و با تشکر و قدردانی از مردم نوعدوست،تقاضا نمود همشهریان گرامی در حد توان و و بضاعتی که دارند،از ایتام و نیازمندان دستگیری نمایند.

اهدائ ۲۵سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته‌امداد زرند

انتهای پیام/