وضعیت هوای استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد، طوفان و گردوخاک در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد، طوفان و گردوخاک در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

به گزارش صدای زرند، فهیمه راستی گفت: امروز وزش باد، طوفان و گردوخاک در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

به گفته او شدت وزش باد در مناطق شرق، شمال، غرب، شمال غرب، مرکز و جنوب شرق استان بیشتر است و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت ریزگرد‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان می گوید: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های استان کرمان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او گفت: از امروز کاهش دما در نیمه شمالی استان کرمان و خطر سرمازدگی به خصوص در شهرستان‌های کرمان، انار، رفسنجان و شهربابک پیش بینی می‌شود؛ بنابراین کشاورزان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی انجام دهند.

راستی می گوید: این شرایط تا دوشنبه هفته آینده وجود دارد.

به گفته او فهرج طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۳ سانتیگراد اعلام کرد و می گوید: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/