قضاوت با شما مردم عزیز

اعتراض شهروند زرندی به نحوه پیام دادن مامور اداره گاز

بنا به گفته یکی از شهروندان زرندی، یکی از مامورین اداره گاز زرند با "لحنی نه چندان مناسب" به صورت پیامکی به وی اخطار قطع گاز به دلیل بدهی ارسال نموده که وی با ارسال پیام زیر به این نحوه‌ی پیام دادنِ مامور اداره گاز اعتراض داشت.

بنا به گفته یکی از شهروندان زرندی، یکی از مامورین اداره گاز زرند با “لحنی نه چندان مناسب” به صورت پیامکی به وی اخطار قطع گاز به دلیل بدهی ارسال نموده که وی با ارسال پیام زیر به این نحوه‌ی پیام دادنِ مامور اداره گاز اعتراض داشت.

به گزارش صدای زرند، این شهروند در پیام خود اینچنین نوشت: “باسلام و احترام خدمت جنابعالی و شهروندان زرندی. متاسفانه چند روز قبل پیام فوق را دریافت کردم، بدهی قبض ۱۳۰ هزار‌تومان بود! این روش تهدید آمیز و بی ادبانه مامور شرکت گاز زرند اصلاً در شان‌ و‌ خور شهروندان فهیم زرندی نمی‌باشد.”

وی پبام خود را اینچنین ادامه داد: “خواهشمند است این موضوع را در صدای زرند بگذارید و مردم قضاوت کنند! جناب رییس محترم شرکت گاز در عصر ارتباطات می‌توانید با یک سیستم مکانیزه به صورت اتوماتیک به مشترکین پیام یادآوری پرداخت قبوض ارسال فرمایید! باتشکر”

 صدای زرند، تنها به عنوان یک رسانه و بر اساس رسالت کاری خود و با درنظر داشتن مواد قانون مطبوعات این پیام را منتشر کرده است و در صورتی که توضیح منطقی از سوی اداره یا فرد مربوطه دریافت کنیم، خود را موظف به انتشار آن می‌دانیم.

انتهای پیام/