تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت زرند گفت: در آستانه عید نوروز نظارت بر کالاهای اساسی در سطح شهرستان تشدید خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت زرند گفت: در آستانه عید نوروز نظارت بر کالاهای اساسی در سطح شهرستان تشدید خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، علی رحمانی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز با همراهی دستگاههای ذیربط و در کنار تعزیرات حکومتی با تعیین اکیپ های مشخص انجام می گیرد تا بر اقلام مورد نیاز مردم نظارت جدی صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم در پیش است لذا تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز شهرستان اندیشیده شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بیان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۱۵ اسفند آغاز و به مدت یک ماه، تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از موازی کاری این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها ذیربط از جمله فرمانداری،اتاق اصناف، جهاد کشاورزی،اداره صمت و… اجرا خواهد شد.

او ادامه داد : هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز جلوگیری از تخلفات صنفی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه است . ودرهمین راستا سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره صمت و شماره ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی اتاق اصناف جهت دریافت شکایات در دسترس مردم قرار دارد.

رحمانی با تاکید بر اینکه کلیه واحد های تولیدی مشمول، باید قیمت تولیدی را بر روی کالا درج کنند گفت: در این طرح نظارتی تمرکز نظارت‌ها بر مراکز عرضه کالا و خدمات، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و کالاهایی که از جانب مردم تقاضا برای خرید آن بیشتر است،می باشد.

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز2 تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز

انتهای پیام/