آغاز اجرای مقدمات تدوین برنام ششم توسعه از امسال

به گفته معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، قرار است امسال مقدمات تدوین برنامه ششم توسعه انجام شود و در ۶ ماهه نخست سال آینده به تصویب برسد.

Nobakht محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: مقدمات تدوین برنامه ششم توسعه امسال اجرایی می‌شود و در سال ۹۴ به تصویب می‌رسد.

به گزراش “صدای زرند“به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به اینکه سفرهای استانی برای بررسی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استانها انجام می‌شود، اظهار کرد: از مجموعه همکارانم در دستگاه‌های اجرایی که در توسعه همه‌جانبه استان در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنم.

وی از تدوین برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: قرار است امسال مقدمات تدوین برنامه ششم توسعه انجام شود و در ۶ ماهه نخست سال آینده به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه در سفر به استان بوشهر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در بخش‌های مختلف مطرح شد، گفت: مسئولان استان بوشهر در ۳ موضوع حمل و نقل، آب شرب و کشاورزی و بندری توانستند مشکلات این ۳ بخش را مطرح کنند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه استان بوشهر باید بیش از این توسعه یابد، گفت: ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند که باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرد.

نوبخت با بیان اینکه صندوق توسعه ملی یکی از ظرفیت‌های مهم برای سرمایه‌گذاری در استان است، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید از منابع ارزی و فاینانسی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه سدهای استان بوشهر در شورای اقتصاد به تصویب رسیده است، تأکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای تأمین اعتبارات لازم از منابع مختلف مالی پیگیری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/