آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضائیه؛

دادگستری استان کرمان ۳۱۴ نیروی کادر اداری استخدام می‌کند

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال 1400 خبر داد و گفت: سهمیه‌ی استان کرمان، ۳۱۴ نفر شامل ۱۶ تقریرنویس، ۴ حسابدار، ۱۸ کاردان اقدامات تامینی و تربیتی، ۱۳ کارشناس شبکه، ۱۵ ماشین‌نویس و ۲۴۸ متصدی امور دفتری است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سهمیه‌ی استان کرمان، ۳۱۴ نفر شامل ۱۶ تقریرنویس، ۴ حسابدار، ۱۸ کاردان اقدامات تامینی و تربیتی، ۱۳ کارشناس شبکه، ۱۵ ماشین‌نویس و ۲۴۸ متصدی امور دفتری است.

به گزارش صدای زرند، محمدباقر اسلامی اظهار کرد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ از روز سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه تا روز پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در دادگستری کل استان‌ها به‌صورت پیمانی استخدام نماید؛ لذا کلیه‌ی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه‌ی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

اسلامی بیان کرد: کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/ قرار خواهد گرفت و آزمون در روز پنج‌شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در تهران و مراکز استان‌ها و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در برخی از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/