روند بیماری افزایشی است؛

زرند در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت / بازگشت رنگ نارنجی به نقشۀ کرونایی استان کرمان

نقشه‌ی جدید رنگ‌بندی کرونا در استان کرمان منتشر شد. براساس این نقشه، از جمعه هشتم بهمن‌ماه، شش شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

نقشه‌ی جدید رنگ‌بندی کرونا در استان کرمان منتشر شد. براساس این نقشه، از جمعه هشتم بهمن‌ماه، شش شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

به گزارش صدای زرند، این شهرستان‌ها شامل کرمان، زرند، رفسنجان، انار، سیرجان و جیرفت است.

در رنگ‌بندی کرونا، نارنجی نشانه‌ی منطقه‌ با وضعیت پرخطر است. چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، مناطق نارنجی وارد محدوده‌ی قرمز کُشنده می‌شوند که شدت شیوع کرونا در آن بسیار بالاست و افراد بیش‌تری بیمار می‌شوند یا جان خود را از دست می‌دهند.

در حالی رنگ نارنجی به نقشه‌ی کرونایی استان بازگشته که تا ششم بهمن‌ماه، هیچ شهرستانی نارنجی نبود. این تغییر سریع شرایط، هشداری جدی است.

در نقشه‌ی جدید رنگ‌بندی کرونا، ۱۱ شهرستان در استان نیز در وضعیت زرد هستند.

زرد منطقه با خطر متوسط است. این شهرستان‌ها شامل: کوهبنان، راور، شهربابک، بردسیر، رابر، بافت، ارزوئیه، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب و منوجان است.

در حال حاضر، شهرستان‌های شرقی شامل بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در وضعیت آبی قرار دارند. رنگ آبی به معنی نبودن ویروس نیست؛ بلکه شیوع شدت بالایی ندارد.

تا پنجم بهمن‌ماه) تنها شش شهرستان در استان، در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند و از روز ششم ۱۰ شهرستان زرد شدند و اکنون، رنگ نارنجی است که پیش‌روی خود را در نقشه‌ی کرونایی استان آغاز کرده است.

انتهای پیام/