همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(ص)

جشن بزرگ میلاد کوثر در زرند

به همت حوزه مقاومت بسیج زینبیه سلام الله علیهاواجتماعی سپاه ناحیه زرند و به منظور معرفی سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و با هدف بزرگداشت مقام زن مسلمان و تجلیل از مقام شامخ مادران، جشن بزرگ میلادکوثر و پیوند فاطمی درحسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.

به همت حوزه مقاومت بسیج زینبیه سلام الله علیهاواجتماعی سپاه ناحیه زرند و به منظور معرفی سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و با هدف بزرگداشت مقام زن مسلمان و تجلیل از مقام شامخ مادران، جشن بزرگ میلادکوثر و پیوند فاطمی درحسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تولد فرزند خلفش حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ،هفته بزرگداشت مقام مادر، روز زن ، مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر وپیوند فاطمی (سلام الله علیها)با حضور ، حجت الاسلام ایزدخواه استاد حوزه ودانشگاه و ۵ زوج جوان ،جمعی از مسئولین به همت حوزه بسج خواهران زینبیه (سلام الله علیها) واجتماعی سپاه زرند در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام ایزدخواه استاد حوزه ودانشگاه با تبریک ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر گفت : ازدواج، استحکام و قوام شخصیتی زن و مرد و در عین حال، ارتقای روحی، معنوی و آرامش روانی فرد را به دنبال دارد.چرا که ازدواج موجب ایجاد محبت ، تفاهم و آرامش میان زن و مرد می شود.

وی افزود :در همه حال در زندگی زناشویی تان به همسرتان محبت کنید و در بحث ها حرمت شکنی نکنید، مشکلاتتان را با گفت و گو حل کنید و همیشه برای حفظ آرامش زندگی تلاش کنید ،محبت و دوستی روش مخصوص به خود را دارد و موجب شادی و آرامش زن و شوهر می شود و این محبت ، از گذشت، حق شناسی، همدلی زوجین نسبت به یکدیگر و حمایت یکدیگر، سرچشمه می گیرد و از هر گونه تحقیر و تهمت به دور است.

وی در پایان سخنان خود گفت : محبت در اوج خود به عشق تبدیل می شود و عشق از شناخت بیشتر و درست زوجین نسبت به یکدیگربه وجود می آید . عشق با دوست داشتن خودتان آغاز می شود و بعد به دوست داشتن طرف مقابل می رسد. افراد عاشق، عشق خود را به صورت ابراز محبت کلامی و جسمانی، رفتارهای شادی بخش و خشنود کننده برای یکدیگر، حمایت عاطفی و اخلاقی از همدیگر در همه شرایط زندگی، صبور و شکیبا بودن نسبت به رفتارهای ناخوشایند طرف مقابل و گذشت از خطاهای همسر نشان می دهند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند با تبریک این ایام خصوصا ولادت خانم حضرت زهرا (سلام الله علیها) ،روز زن وتولد حضرت امام رحمت الله علیه وهفته گرامی داشت مقام مادر از همه ادارات ،نهادها،سازمانها و افرادی که در برپایی جشن بزرگ میلاد کوثر و پیوند فاطمی(سلام الله علیها) را یاری کردند تقدیر و تشکر نمود و افزود: حضرت زهرا (سلام الله علیها) نمونه یک انسان کامل در تمام ابعاد است و نامگذاری روز زن به نام نامی این بانوی بزرگوار باید موجب الگو گرفتن زنان از شخصیت والای ایشان، ارزش‌های انسانی و هدف والای زندگی زن را مورد دقت بیشتر قرار دهند و اگر همه زنان که تحکیم کننده بنیان خانواده هستند و هرگاه رفتاری برخاسته از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی داشته باشند، کودکان پرورش یافته در دامن آنان که آکنده از تقوا و معرفت است، جامعه را به سمت بالندگی رهنمون خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند درادامه با توجه به هجمه های دشمن وتهاجم فرهنگی ونرم ،خصوصا فضای مجازی تاکید نمود:دشمن تمام تلاش خودرا جهت ساقط نمودن نظام خانواده وزن به کار گرفته که باید مراقب ومواظب باشیم ،دشمن امروز جمعیت وخانواده را در دستور کار قرارداده ،امروزجمعیت کشور در حال پیری است ،فرهنگ فرزند آوری در خانواده افزایش پیدا کند ،واکتفا به یک یا دور فرزند نکنیم وترس از هزینه های اقتصادی نداشته باشیم ،خداوند خود روزی رسان است.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به زوج های جوان اهداء گردید.

شایان ذکر است این مراسم باشکوه با جرای جندین برنامه فرهنگی ، هنری ومولودی خوانی همراه بود.

جشن بزرگ میلاد کوثر در زرند جشن بزرگ میلاد کوثر در زرند0 جشن بزرگ میلاد کوثر در زرند1 جشن بزرگ میلاد کوثر در زرند2 جشن بزرگ میلاد کوثر در زرند4

انتهای پیام/