در پی کسب رتبه برتر آموزش و پرورش شهرستان زرند در ارزیابی عملکرد سال 99:

آیین تجلیل از مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ برگزار شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان آیین تجلیل از مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند که در ارزیابی عملکرد سال 99 در بعد شاخص های اختصاصی و عمومی ستادی حائز رتبه برتر استانی شده بود، در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل برگزار شد.

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان آیین تجلیل از مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند که در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در بعد شاخص های اختصاصی و عمومی ستادی حائز رتبه برتر استانی شده بود، در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در این آیین رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه دستگاه ها اهداف و برنامه هایی دارند که برای تحقق آنها تلاش می کنند، زمانی که آموزش و پرورش استان کرمان با این حجم کاری و تعداد زیاد کارکنان، رتبه اول کشور را کسب می کند، بیانگر تلاش و زحمت همه همکاران در سراسر استان است.

وی افزود: همه همکاران فعالیت های اثربخشی انجام می دهند که این اقدامات گاهی مستند سازی نمی شود و تنها برای رضای خداوند انجام می شود که ضرورت دارد مستند سازی فعالیت ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

رضایی تصریح کرد: آموزش و پرورش شرایط خاص خود را دارد این که هم شاخص های عمومی و هم اختصاصی ارزیابی می شود نشان دهنده یک تیم ارزیاب قوی با دقت زیاد است، ارزیابانی که تلاش می کنند تا نتایج به واقعیت نزدیک تر شود، چرا که گاهی اقدامات بعضی از واحدها به خاطر عدم مستند سازی یا مستند سازی ناقص، به ایده آل نزدیک نمی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: باید تلاش کنیم تا روند برتری آموزش و پرورش استان ادامه داشته باشد، ما ۵ سال دستگاه برتر بوده ایم، اما ضرورت دارد تفاوت هایی به لحاظ حمایت از دستگاهی که اول شده با دستگاهی که رتبه پایین گرفته وجود داشته باشد، آموزش و پرورش استان بیش از ۴۴ هزار نیروی شاغل و کلی چالش دارد و ضرورت دارد استان حمایت خوبی از این مجموعه داشته باشد، گاهی بعضی مدیران و روسای آموزش و پرورش در هزینه های اولیه اداره مجموعه خود می مانند، ارزیابی مثبت زمانی اثر خود را دارد که با حمایت، تشویق و تجلیل همراه باشد.

گفتنی است درپایان از مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند به دلیل کسب رتبه برتر استانی در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ تجلیل شد.

انتهای پیام/