امام جمعه شهرستان زرند/

توجه به حفظ حقوق بیت المال یک شاخص مهم و اساسی است

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه زرند در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به احادیث و روایاتی خواستار حساسیت بیشتر مدیران جهت صیانت از حقوق بیت المال شد و گفت:در زمامداری و حکمرانی اسلامی ،دقت در مدیریت صحیح بر بیت المال و حقوق عامه از سوی دستگاههای متعدد از اهمیت والایی برخوردار است ضمن آنکه وقتی از حقوق بیت المال حرف میزنیم باید تمام زوایای این موضوع اعم از زمین ،آب،معادن، هوا و محیط زیست و فضای سبز و معابر و.... مدنظر باشد .

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه زرند در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به احادیث و روایاتی خواستار حساسیت بیشتر مدیران جهت صیانت از حقوق بیت المال شد و گفت:در زمامداری و حکمرانی اسلامی ،دقت در مدیریت صحیح بر بیت المال و حقوق عامه از سوی دستگاههای متعدد از اهمیت والایی برخوردار است ضمن آنکه وقتی از حقوق بیت المال حرف میزنیم باید تمام زوایای این موضوع اعم از زمین ،آب،معادن، هوا و محیط زیست و فضای سبز و معابر و…. مدنظر باشد .

به گزارش صدای زرند، مهدی شجاعی سپس خطاب به مدیران گفت: حتی ساعات کاری مدیران نیز از مصادیق حقوق بیت المال است و اگر یک کارمند در هر دستگاه و در هر رتبه‌ای اوقات کاری خود را به بطالت سپری کند به حقوق بیت المال خیانت کرده و قطعا حقوقی که از دولت می گیرد هم برایش حرام است چرا که ساعات کاری که بابت آن از بیت المال حقوق دریافت می کند جزیی از همین بیت المال است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان در پایان گفت: ان شاءالله در تمام جلسات باید به سمت و سویی حرکت کنیم که مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کنیم

انتها پیام/