امام جمعه زرند:

چهل سال مجاهدت در برابر استکبار در کارنامه حاج قاسم

امام جمعه زرندگفت: حاج قاسم چهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مقابله با ظلم و استکبار را در کارنامه اش دارد.

امام جمعه زرندگفت: حاج قاسم چهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مقابله با ظلم و استکبار را در کارنامه اش دارد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه این ایام را فرصت ارزشمندی برای بیان حقایق و بصیرت‌ افزایی آحاد مختلف جامعه دانست.

او افزود :شهادت حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود بگذریم، زیرا ولایت در راس هرم نظام اسلامی قرار گرفته و عزت و اقتدار را رقم زده است.

حجت الاسلام شجاعی با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم نهم دی ماه گفت: حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی تاریخی سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّنی در افتخارات ملت ایران بشمار می‌رود.

شجاعی گفت: حرکت خودجوش و انقلابی احاد مختلف مردم در حماسه ۹ دی نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب بشمار می‌شود که در پرتو آن ملت بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام پایبندی به ارزش‌های والای انقلاب، بار دیگر، ولایتمداری، بینش و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که با وجود فتنه گری‌های دشمنان هیچگاه راه خود را گم نمی‌کنند و دست از ولایتمداری برنمی دارند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به فرمایشات مقام معظم انقلاب که فرمودند حاج قاسم یک راه، یک مدرسه و یک مکتب است، افزود: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است. حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است. باید در راستای گسترش فرهنگ مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم.

او تاکید کرد: شجاعت، شهامت، رشادت و شهادت سردار سلیمانی را یادآور حماسه‌های حسینی دانست که ملت ایران با آن عجین هستند. در حقیقت معرفی مکتب حاج قاسم یعنی معرفی مکتب شهدا، مقاومت و مکتب امام (ره) است، زیرا حاج قاسم یکی از بهترین شاگردان این مکتب بوده است وچهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مقابله با ظلم درکارنامه دارد.

انتهای پیام/