دادستان زرند

تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند

در پی درخواست شهروندان برای جلوگیری از برداشت بی رویه‌ی شنهای منطقه دهزوئیه که چندی پیش در صدای زرند منتشر شد،صبح امروز دکتربلوچ زاده بر حفظ این محدوده‌ی طبیعی گردشگری تاکید و دستورات لازم را صادر کردند.

در پی درخواست شهروندان برای جلوگیری از برداشت بی رویه‌ی شنهای منطقه دهزوئیه که چندی پیش در صدای زرند منتشر شد،صبح امروز دکتربلوچ زاده بر حفظ این محدوده‌ی طبیعی گردشگری تاکید و دستورات لازم را صادر کردند.

به گزارش صدای زرند، حجه الاسلام دکتر بلوچ زاده که در اولین جشنواره ی ورزشی گردشگری ورزشکاران ناشنوای زرند شرکت کرده بود با بیان اهمیت حفظ مناطق مستعد گردشگری گفت: بزودی تصمیمات قاطعی برای صیانت از این مواهب الهی که از برجسته ترین مناطق طبیعی گردشگری محدوده‌ی شهر زرند است اخذ خواهد شد تا هم بحث حفاظت این منطقه بکر طبیعی تامین شود و هم برای نیاز کشاورزان چاره اندیشی گردد.

دادستان زرند با تجلیل از اقدام هیئت ورزشی ناشنوایان شهرستان زرند گفت: اینگونه جشنواره های ورزشی گردشگری به سلامتی و شور و نشاط اجتماعی این بخش از جامعه کمک خواهد کرد و دادستانی شهرستان نیز قاطعانه از این گونه برنامه ها حمایت خواهد کرد و قطعا بازخورد اینگونه برنامه ها اثر خود را در جامعه بصورت روشن و مثبت خواهد گذاشت.

رئیس اداره دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان افزود: در شرایطی که شرایط جامعه با افزایش شبکه های اجتماعی به سمت سستی و خمودی گرائیده که باعث افزایش آسیبهای اجتماعی می شود تشویق مردم به سمت فعالیتهای ورزشی و شادی‌های حلال قطعا به کاهش آسیبهای اجتماعی کمک خواهد کرد لذا انتظار داریم که مدیران و مسئولان نیز برای افزایش این برنامه ها بصورت میدانی و جهادی مشارکت کنند.

تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند2 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند1 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند15 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند14 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند13 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند12 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند11 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند10 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند9 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند8 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند7 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند6 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند5 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند4 تپه‌های شنی دهزوئیه باید حفظ شوند3

انتهای پیام/