یادداشت - فرشته محمودزاده زرندی

مشکلات زرندی‌ها با غول‌های آهنی

مشکلات زرندی‌ها با کامیون‌ها چند تنی که بی‌شباهت به غول نیستند، تا کجا ادامه دارد؟ تا مرگ چند نفر دیگر؟ تا داغدار شدن چند خانواده دیگر؟!

مشکلات زرندی‌ها با کامیون‌ها چند تنی که بی‌شباهت به غول نیستند، تا کجا ادامه دارد؟ تا مرگ چند نفر دیگر؟ تا داغدار شدن چند خانواده دیگر؟!

صدای زرند – فرشته محمودزاده زرندی: چند روز پیش دوباره شاهد مرگ یکی دیگر از شهروندان درسطح شهر در اثر برخورد با این ماشین‌های سنگین بودیم و این نوع حوادث خیلی درد آور و نگران کننده است. باخودم می‌گویم چند مرتبه دیگر باید شاهد حوادث این چنینی در سطح شهر باشیم!

موضوع دیگر سر و صدای این ماشین هاست که گاها شب و نیمه شب هم در کوچه ها تردد دارند.واقعا تعجب آور است که هیچ مسئولی تا بحال اقدامی اساسی برای حل این مشکل درسطح شهر به این کوچکی انجام نداده است.

هر روزه در هر قسمت از شهر یا داخل کوچه‌ها شاهد پارک چندین خودرو سنگین هستیم؛ یکی از این غول های آهنی داخل کوچه خودمان پارک است؛ این مشکل را در کامنت پیج شورا برای اعضای شورای شهر زرند نوشتیم و یک بار هم با۱۱٠تماس گرفتیم اما…؟!

آیا داخل کوچه ها نقطه کور وجود ندارد؟از گذشته‌های دور همیشه قرار بر این بود ؛که این ماشین ها درسطح شهر نباشند.داخل پارکینگ بیرون از شهرها پارک باشند.

فکر میکردم شهر ما پارکینگ ندارد اما با خواندن کامنت یکی از همشهریان در پیج صدای زرند متوجه شدم که در بیرون از شهر پارکینگ داریم.

مخاطب این یادداشت کامیون داران نیستند،مخاطب مسئولان شهر هستند که باید اقدام اساسی در مورد این غول‌های آهنی بی شاخ و دم انجام بدهند.

اگر قرار است داخل شهر تردد نداشته باشند.چرا اجباری در کار نیست؟چرا ممنوعیت جدی‌ای وجود ندارد؟ چرا پیگیری درستی انجام نمیشود؟ و هزاران چرای دیگر که بی‌جواب است!

آیا واقعا راه حلی وجود ندارد یا سهل انگاری مسئولان و کامیون داران همچین فاجعه های به وجود آورده ؟

انتهای پیام/