گزارشی از پیشرفت‌های هسته‌ای به ملت ارائه شود

امام جمعه زرند گفت: درخواست می‌کنم، گزارشی از پیشرفت‌های هسته‌ای توسط دولت یا گروه مذاکره‌کننده به ملت ایران ارائه شود.

امام جمعه زرند گفت: درخواست می‌کنم، گزارشی از پیشرفت‌های هسته‌ای توسط دولت یا گروه مذاکره‌کننده به ملت ایران ارائه شود.

 

نمازجمعه-زرند


به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: درخواست می‌کنم، گزارشی از پیشرفت‌های هسته‌ای توسط دولت یا گروه مذاکره‌کننده به ملت ایران داده شود.

وی ابراز داشت: یکی از حربه‌های استکبار جهانی برای به زانو در آوردن مخالفان خود قطع ارتباط با کشوری است که از آنها تبعیت نمی‌کند.

وی افزود: آمریکا این حربه را نسبت به جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده است و ادامه دارد.

امام جمعه زرند عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند «ملت اسلامی پیرو مکتبی است که برنامه آن مکتب خلاصه می‌شود در دو کلمه «نه ظالم باشیم» و «نه مظلوم».

کرمی‌پور ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند «رابطه داشتن با امثال آمریکا شرافتی ندارد، دولت آمریکا شرافت انسانی ندارد که ما بخواهیم به علت شرافت انسانی‌اش با آن رابطه داشته باشیم، دولت آمریکا این است که دارید، می‌بینید، مظلوم را در هر کجا پیدا کند، پوست می‌کند و هر جا بتواند، می‌رود و بمب روی سرشان می‌ریزد و هرجا بتواند ذخایر ملت‌ها را می‌برد، بهتر این است که با آنها روابط نداشته باشیم».

وی توقیف دارایی‌های ایران در بانک‌های آمریکا و بعضی تبعه‌های خارجی آنها، توقف خرید نفت از ایران، اجبار تمام اعضای شورای امنیت به صدور قطعنامه‌ای علیه ایران مبنی بر محکومیت ایران در اشغال لانه جاسوسی و ارجاع موضوع گروگان‌گیری به دادگاه لاهه و محکومیت ایران توسط دادگاه را از جمله توطئه‌های آمریکا قبل از قطع رابطه سیاسی با ایران برشمرد.

کرمی‌پور با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای بومی شده است، تصریح کرد: در ۲۰ فروردین ماه ۸۵ خبر دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری غنی‌سازی اورانیوم  اعلام شد.

وی اذعان داشت: دشمن از راه‌های مختلف دنبال شکست جمهوری اسلامی بوده و از میان همه روش‌ها دو مورد از اهمیت بیشتری برخوردار است یکی مسئله فرهنگ و دیگری مسئله اقتصاد است و این امر فلسفه نامگذاری سال جاری است.

انتهای پیام/