استاندار کرمان:

با حضور جوانان انقلابی در استان کادرسازی خواهم کرد

زینی‌وند گفت: با رویکرد حضور طیفی از جوانان انقلابی معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری کادرسازی خواهم کرد.

زینی‌وند گفت: با رویکرد حضور طیفی از جوانان انقلابی معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری کادرسازی خواهم کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از برنا؛ علی زینی‌وند در نشست شورای اداری استان کرمان با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور، معاون سیاسی وزیر کشور، اعضای شورای تامین و ارتباط تصویری فرمانداران سراسر استان اظهار داشت: از وزیر کشور و همه کسانی که زمینه تداوم خدمت را برای من در این استان پرمسئولیت و بزرگ فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به حدود یک سال حضور خود در جایگاه استانداری کرمان عنوان کرد: یک سال قبل و به هنگام حضورم در استان حرف‌هایی را گفتم که می‌توانم همان‌ها را امروز تکرار کنم.

زینی‌وند افزود: سال‌ها است از وابستگی به جناح های خاص، خودم را جدا کردم و فقط خود را نیروی نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و باز هم تاکید می‌کنم در این دوره جدید خود را ذیل منظومه گفتمانی فاخر مقام معظم رهبری به ویژه در قالب بیانیه گام دوم می‌دانم.

وی اضافه کرد: خودم را ملزم می‌دانم که بند بند مولفه های مکتب شهید سلیمانی را در این استان به عنوان زادگاه و مرقد شهید سلیمانی اجرا و عمل کنم، کما اینکه در یک سال گذشته نیز تلاش کردم در تولید گفتمان و رفتار این اقدام را داشته باشم.

استاندار کرمان اظهار داشت: در چارچوب تدابیر و سیاست‌های دولت که برای کشور نجات‌بخش خواهند بود، اقدامات را به نحو احسن انجام خواهم داد.

زینی‌وند گفت: در به کارگیری نیروها هم خیلی از افراد خودشان اعلام استعفا کردند و شخصا هم به وزیر کشور اعلام کردم که اگر صلاح می‌دانند در عرصه دیگری خدمت کنم.

وی اظهار داشت: با رویکرد حضور طیفی از جوانان انقلابی معتقد به آرمان‌های جمهوری اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری کادرسازی خواهم کرد و استان را که تسلط همه جانبه بر آن دارم در شان این مردم تا زمانی که اعتماد دولت بر من باقی باشد اداره خواهم کرد.

استاندار کرمان با معرفی دکتر رحمان جلالی به سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: ایشان از جوانان انقلابی هستند که در مهمترین سمت استان منصوب می‌شوند.

دکتر زینی‌وند اظهار داشت: دکتر محمدصادق بصیری استاد تمام دانشگاه شهید باهنر و فرد خلاق و پرکار هستند و در یک سال گذشته متخلق به اخلاق نیکو بودند.

وی، دکتر بصیری را پیشگام در مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: در ستاد کرونا شبانه‌روز پای کار بودند، از ایشان درخواست کردیم تا انتصابات جدید و تعیین تکلیف دولت حضور داشته باشند.

استاندار کرمان بیان کرد: با توجه به اهمیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و انتصابات در بخش‌ها و شهرستان‌ها، آقای دکتر رحمان جلالی را بدون اینکه فردی ایشان را معرفی کرده باشد انتخاب کزدم.

دکتر زینی‌وند اظهار داشت: من را نظام جمهوری اسلامی استاندار کرد، من محصول کار درست ساختارهای نظام جمهوری اسلامی هستم و هیچ کس از من حمایت نکرد و تنها خودم را ثابت کردم.

وی افزود: از بزرگانی چون دکتر وحیدی آموختم و تا جایی که توانستم در این سال‌ها آنها را به کار گرفتم و الان هم هیچ لزومی به تغییر رفتار من نیست. چون رفتار من یک رفتار حاکمیتی در چارچوب نظام بوده است.

استاندار کرمان اظهار داشت: تولید گفتمان من را در ده سال گذشته می‌توانید دنبال کنید، از مسئولان سیاسی بودم که بیشترین تولید گفتمان را ذیل گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه‌ های مختلف داشته‌ام و با قدرت بیشتر در این دولت ادامه می دهم.

دکتر زینی‌وند افزود: دکتر رحمان جلالی را جوانی صاحب گفتمان دیدم و هیچ کس ایشان را به من معرفی نکرد، اما در مشورت با دیگران همه ایشان را تایید کردند.

وی تصریح کرد: دکتر رحمان جلالی از جوانانی است که بیشترین سهم را در تولید گفتمان انقلاب در فضای مجازی و راهبردی دارند و ایشان را مدیری دیدم که می‌تواند این مسئولیت را به خوبی ارائه دهد.

استاندار کرمان همچنین آقای پورمحمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی و از زحمات آقای فصیحی هرندی تقدیر کرد.

انتهای پیام/