امروز در بیمارستان تامین اجتماعی زرند چه خبر بود؟

تدبیر دانشگاه علوم پزشکی و چالش سلامتی در زرند

امروز، عدم مراجعه پزشکان متخصص به بیمارستان تامین اجتماعی زرند، مشکلاتی برای این بیمارستان و بیماران مراجعه کننده به آن ایجاد کرده بود، موضوعی که اعتراض برخی از شهروندان را در پی داشت.

امروز، عدم مراجعه پزشکان متخصص به بیمارستان تامین اجتماعی زرند، مشکلاتی برای این بیمارستان و بیماران مراجعه کننده به آن ایجاد کرده بود، موضوعی که اعتراض برخی از شهروندان را در پی داشت.

یکی از این افراد طی پیامی به صدای زرند بیان داشت: “در بیمارستان تامین اجتماعی [زرند] غوغایی شده. رییس بیمارستان سینا جلوی پزشکان را گرفته تا در بیماران تامین اجتماعی ویزیت نکنند. اینجا بیماران اندوسکوپی از صبح ناشنا حیران هستند، اما دکتر را اجازه ندادند که بیاد. ما پول بیمه می‌دهیم در رفاه باشیم، صدای مردم را به گوش مقام پرستان شهر برسانید. ممنونم” [متن با کمی ویرایش نگارشی].

اما موضوع از چه قرار بوده است؟! مجید نظری، مدیر بیمارستان امام علی (ع) زرند در این باره بیان داشت: “این یک مشکلی بود که دانشگاه علوم پزشکی یک نامه به پزشکان زده بود که بنا به دلایلی با ما همکاری نکنند؛ امروز در سطح استان این موضوع را پیگیری کردند و مشکل حل شد و قرار شد که همکاری مانند قبل ادامه پیدا کند.”

وی افزود: “نامه مربوطه چندین ماه قبل است که به پزشکان داده شده بود و گفته بودند که همکاری نکنند؛ ولی دیروز ظاهراً دانشگاه روی این نامه تاکید کرده و تعهدی گرفته و فشارهایی آورده که پزشکان امروز به بیمارستان تامین‌اجتماعی نروند.”

لازم به توضیح است که این نامه مربوط به پزشکان طرحی است که تحت نظر و مدیریت مستقیم دانشگاه علوم پزشکی می‌باشند و از آنجایی که تقریباً تمام پزشکان متخصص شهرستان زرند از این دست می‌باشند، اجرای این نامه و خواسته می‌تواند بیمارستان امام علی (ع) زرند و پیرو آن بیماران زرندی که بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند، را با مشکلات عدیده‌ای مواجه نمایند. بنابراین این موضوع می‌طلبد مسئولین شهرستان پیگیر باشند که دانشگاه علوم پزشکی حتی فکر اجرای اینچنین مصوباتی را در شهرستانی مانند زرند از سر خود بیرون کند.

 

انتهای پیام/