فرمانده سپاه زرند:

برگزاری ۱۳۶ برنامه در هفته بسیج در زرند

فرمانده سپاه زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از برگزاری ۱۳۶ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از برگزاری ۱۳۶ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای زرند، سرهنگ اکبر کردی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد خاطره شهدای والامقام و قدردانی از اهالی رسانه بیان داشت: این هفته از تاریخ ۲۹ آبان ماه با شعارمحوری «بسیج پاره تن مردم» است آغاز می‌شود و تا پنج آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: سازمان بسیج یکی از نیروهای پنجگانه سپاه پاسداران به شمار می‌رود که گردآوری، مدیریت و سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی را، در راستای اهداف سازمانی، بر عهده دارد. این نیرو که با نام‌های سازمان بَسیج مستضعفین یا نیروی مقاومت بسیج هم شناخته می‌شود در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

وی با اشاره به نقش آفرینی این نهاد در تمام عرصه‌ها، افزود: ۱۳۶ برنامه برای این هفته در همه‌ی پایگاه‌های بسیج در نظر گرفته است. که از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته، فضاسازی در سطح شهر، ابلاغ برنامه‌های متنوع و نو در ادارات و نهاد‌ها، برگزاری یادواره شهدا و محفل شهدا به صورت خانوادگی با هدف شناخت شهدا در طایفه و اقوام است.

کردی ادامه داد: تقدیر از بسیجیان شرکت کننده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تجلیل از کادر درمان بدلیل تلاش‌های آن‌ها در دو سال اخیر، برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان در کلینیک فجر از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

سرهنگ کردی در پایان از توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع بیماری کرونا با همکار خیرین و ادارات و نهادهای شهرستان زرند نیز خبر داد و افزود :از دیگر برنامه ی هفته بسیج توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۷۰۰ هزار تومان و برگزاری نشست‌های بصیرتی، کوهنوردی، پیاده روی از پایگاه به سمت گلزار شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی بسیجیان، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت، نمایش اقتدار بسیجیان در قالب گردان امام علی (ع) و امام حسین (ع) و گردان کوثر با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد اجتماعی در شهرستان زرند است.

انتهای پیام/