اعلام جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی از امروز؛

شهرستان زرند جزء ۸ شهر قرمز کرونایی کشور/ ۲۸ کرونایی جدید و فوت خانم ۵۷ ساله در زرند

طبق اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان زرند به دلیل افزایش موارد بستری کرونایی و فوتی جزء هشت شهرستان قرمز کرونایی در کشور قرار دارد.

طبق اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان زرند به دلیل افزایش موارد بستری کرونایی و فوتی جزء هشت شهرستان قرمز کرونایی در کشور قرار دارد.

به گزارش صدای زرند، براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور که از ۲۹ آبان اعمال می‌شود با کاهش شهرستان‌های قرمز کرونایی هم‌زمان با خروج اکثر نقاط کشور از خیز پنجم کرونا؛ هشت شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۸ شهرستان نارنجی، ۲۳۶ شهرستان زرد و ۱۴۶ شهرستان آبی هستند.

هم‌اکنون شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر (آذربایجان غربی)، طبس، فردوس (خراسان جنوبی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، زرند، شهربابک (کرمان) و خاتم (یزد) در وضعیت قرمز هستند.

طبق اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا شبکه بهداشت و درمان زرند، طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد بیماران جدید کرونایی در شهرستان زرند ۲۸ بیمار اعلام شد. که طی ۲۴ ساعت گذشته یک خانم ۵۷ ساله دراثر بیماری کرونا از دنیا رفت.

کشته شدن بیش از ۳۰ نفر در حوادث ترافیکی در زرند

در این اطلاعیه به مناسبت ۲۹ آبان ماه سالروز جهانی قربانیان ترافیکی آمده است: متاسفانه سالانه در شهرستان زرند بین ۳۰ تا ۵۰ نفر در حوادث ترافیکی کشته و بین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر هم مصدوم و در بیمارستان‌ها پذیرش می شوند.

در این پیام بیان شده است: بی نظمی‌های ترافیکی در خیابان‌ها و جاده ها ناشی از سرعت و سبقت های غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، چراغ قرمز را رد کردن، با سرعت از فرعی به اصلی وارد شدن، نداشتن کلاه ایمنی و ده‌ها مصداق غیر ایمن، جزء خطاهای ماست.

همچنین آمده است: مسئولین نسبت به رفع چاله ها و کنده کاری های داخل کوچه ها و خیابان‌ها بی تفاوت نباشند. دوربین های مداربسته و چراغ های راهنمایی در سطح شهر را درست کنید. نقاط حادثه آفرین در سطح شهر و شهرستان را دراولویت قرار دهید.

IMG 20211120 100754 534

انتهای پیام/