استخدام نیروی انتظامی کرمان – ۲۷ آبان ۱۴۰۰

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان از پذیرش نیروی مرد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی حوزه رایانه، هوا فضا و ۱۲ رشته تحصیلی دیگر جهت استخدام در مجموعه انتظامی استان خبر داد.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان از پذیرش نیروی مرد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی حوزه رایانه، هوا فضا و ۱۲ رشته تحصیلی دیگر جهت استخدام در مجموعه انتظامی استان خبر داد.

به گزارش صدای زرند؛ کارمند رتبه ۱۶″حسین حسینی”با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس کرمان از بین دارندگان مدارک تحصیلی در مقاطع کارشناسی رشته های رایانه در گرایش های سخت افزار و نرم افزار، شیمی محض و کاربردی، زیست شناسی در شاخه های ژنتیک یا سلولی مولکولی، میکروبیولوژی، فیزیک محض و کاربردی، مکانیک، عمران، تعمیر و نگهداری هواپیما، مهندسی هوا فضا، مهندسی ایونیک هواپیما، برق و الکترونیک، هوانوردی و خلبانی پهباد و برای مقطع کارشناسی ارشد صرفاً برای رشته های الکترونیک و مخابرات جهت استخدام در مجموعه انتظامی استان نیروی جدید جذب می کند.

وی افزود: حداقل سن متقاضیان برای مقاطع کارشناسی ۲۲ سال (متولدین ۱۳۷۴) و کارشناسی ارشد ۲۴ سال (متولدین ۱۳۷۲) و حداکثر سن متقاضیان بنا به انجام یا عدم انجام خدمت وظیفه عمومی برای مقاطع کارشناسی ۲۶ سال و کارشناسی ارشد ۲۸ سال و حداقل معدل ۱۴ در نظر گرفته شده است که در همین رابطه علاقمندان دارای مدرک تحصیلی کامل در رشته های ذکر شده می توانند حداکثر تا ۳۰ آبان ماه سال جاری به هسته گزینش و استخدام واقع در خیابان معلم شهر کرمان مراجعه و ابهامات خود را در ساعات اداری از طریق تماس با شماره های۲۱۸۲۴۱۲۱ ۰۳۴ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۲۰۴ و در ساعات غیر اداری از طریق شماره ۲۱۸۲۴۱۳۱ ۰۳۴ سوال کنند.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: اقدامات لازم برای ثبت نام و تطبیق مدارک هویتی و تحصیلی و اطلاعاتی از سایر شرایط استخدام نیز در زمان مراجعه حضوری متقاضیان به هسته گزینش به آنان اعلام و آزمون اولیه نیز پنجشنبه چهارم آذرماه ۱۴۰۰ در هسته گزینش ناجا واقع در تهران اخذ خواهد شد.

ثبت نام جذب افسر محصل در نیروی انتظام

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع افسری محصل از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری (علوم انسانی، ریاضی، تجربی و معارف اسلامی) در سراسر کشور آغاز گردید.
مهلت ثبت نام تا ۱ آبان ۱۴۰۰ می باشد.

> شرایط عمومی جذب افسر محصل نیروی انتظامی
۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

> شرایط اختصاصی جذب افسر محصل نیروی انتظامی
حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد(متولدین ۱۳۷۶ به بالا) . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .
لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.
شرایط ارفاقی: داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:
۱. داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی

ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید

داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل دیپلم برای داوطلبان رشته علوم انسانی ۱۵ و سایر رشته های نظری ۱۴ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

ثبت نام محصلین سال دوازدهم رشته های نظری در صورتیکه تا خرداد ماه سال ۱۴۰۱ مدرک تحصیلی خود را ارائه دهند بلامانع است. ملاک معدل محصلین سال دوازدهم میانگین معدل دو سال تحصیل در دوره دوم متوسطه می باشد.

انتهای پیام/