با توجه به قرمز شدن وضعیت زرند؛

برگزاری جشنواره زعفران در زرند یک هفته به تعویق افتاد

در پی اعلام ستاد کرونا مبنی بر قرار گرفتن شهرستان زرند در وضعیت قرمز و حساسیتی که متولیان بهداشتی داشتند جشنواره زعفران در زرند لغو شد.

در پی اعلام ستاد کرونا مبنی بر قرار گرفتن شهرستان زرند در وضعیت قرمز و حساسیتی که متولیان بهداشتی داشتند جشنواره زعفران در زرند لغو شد.

“محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های اولیه و هماهنگی صورت گرفته با شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای دشتخاک، کهنوج، عیسی آباد و ختم سربنان قرار بود جمعه ۲۱ آبان‌ماه جشنواره ی «روز زعفرانی» در این ۴ روستا در شهرستان زرند برگزار شود که در پی اعلام ستاد کرونا مبنی بر قرار گرفتن شهرستان زرند در وضعیت قرمز و حساسیتی که متولیان بهداشتی داشتند امروز نشستی در مرکز بهداشت و با حضور نمایندگانی از فرمانداری، دادستانی، اتاق اصناف، اداره صمت برگزار و در نهایت پس از تبادل نظر و در نظر گرفتن نظر اکثریت مبنی بر تعویق جشنواره به ۲۸ آبان ماه مشروط بر بهبود شرایط موافقت شد.

وی ضمن تقدیر از دغدغه رئیس و کارکنان مرکز بهداشت پیرامون حمایت قاطع از جشنواره های زرند گفت: انشاءالله جشنواره ای بسیار ارزشمند و با همکاری تمام اجزای شهرستان را شاهد خواهیم بود.

“ماشاءالله عرب‌پور” رئیس مرکز بهداشت زرند هم با تاکید بر حمایت قاطع از تداوم جشنواره‌ها گفت: مرکز بهداشت حامی برنامه های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی است و نهایت همکاری برای هر چه بهتر برگزاری جشنواره ها انجام خواهیم داد چرا که اعتقاد داریم جشنواره ها کمک بسیار بزرگی به شور و نشاط اجتماعی ،بهبود شرایط اقتصادی، حمایت از تولیدات بومی محلی و معرفی شهرستان است.

انتهای پیام/