مدیر مجتمع مس رفسنجان:

فضای مجازی ظرفیتی برای تحول حوزه فرهنگ و کسب و کار است

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در حوزه تولید محتوا در همه حوزه‌ها ازجمله در فضای کسب و کار باید بیشتر کار کنیم و از قالب شعار و حرف بیرون بیاییم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در حوزه تولید محتوا در همه حوزه‌ها ازجمله در فضای کسب و کار باید بیشتر کار کنیم و از قالب شعار و حرف بیرون بیاییم.

به گزارش صدای زرند، حسین احمدی امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار کرد: همه فضای کسب و کار مانند فضاهای دیگر به مرور زمان دچار تغییر و تحول می‌شود و روش‌های قبلی منسوخ می‌شود، که اگر فضای ما با این فضا متناسب نباشد قطعا ما از گردونه رقابت خارج می‌شویم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عنوان کرد: در تولید محتوا نگاهی که به دنیا می‌کنیم سهم کشور ما شاید به زیر یک درصد برسد که هشداری برای ماست و باید در حوزه زبان فارسی متمرکز و تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر اقتصاد دنیا را در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار تصور کنیم، در فضای مجازی و دیجیتال و تولید محتوا که بیش از ۵۵ درصد متعلق به این حوزه است، سهم ما به زیر یک میلیارد دلار شاید برسد.

احمدی با بیان اینکه سهم ما در این حوزه قابل توجه نیست، ادامه داد: در همه حوزه‌ها ازجمله در فضای کسب و کار هم باید کار کرد. آماری که در دنیا ارائه می‌شود؛ رشد سه، چهار ساله اخیر ماهیانه تحولی روی فضای فرهنگ و کسب و کار ما دارد. اگر با یک خبر می‌توانند جامعه را به هم بریزند ناشی از این است که ما باید بیشتر کار کنیم و از قالب شعار و حرف بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: در دو، سه سال اخیر بعضی کشورها ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصد در این حوزه رشد و هزینه کردند و  افرادی به کار گرفتند که نشان می‌دهد ما در کشورمان مغفول ماندیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: استان کرمان با توجه به ظرفیتی که دارد و این اتفاق و رویداد از طرف سپاه و همکاری دانشگاه ولیعصر (عج) و  مجتمع مس سرچشمه رقم خورده می‌تواند پایه و اساس کاری باشد و این نهضت را شروع کنیم و در سطح استان مسؤولان و نمایندگان حمایت کنند و کارگروهی تشکیل شود جهت برندسازی در کشور و با توجه به اینکه کرمان الان پایگاه مقاومت است این حوزه هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور یکی از حوزه‌های مقاومت محسوب می‌شود و یک نقطه اثر باشد بتوانیم در حوزه فرهنگ و کسب و کار تحولات جدیدی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مجتمع مس سرچشمه این اتفاق با تأسیس مرکز نوآوری رفسنجان انجام شده و ما حمایت می‌کنیم. در حوزه فرهنگ، روابط عمومی مانند سال‌های قبل و با رویکردهای جدید به‌عنوان حامی با همکاری نهادهای متولی فرهنگی ادامه خواهد داد و بیشتر وقت و توان خواهد گذاشت و در حوزه کسب و کارهم شروع شده و ما اثبات کردیم می‌شود در داخل کشور کار کرد. همین الان با حذف بعضی از خریدهای خارجی‌مان با بومی‌سازی و توانمنددسازی کارگاه‌هایی که در استان فعالند رقم‌های خوبی به کرمان منتقل شده که این روند ادامه خواهد داشت.

انتای پیام/

منبع: روراستی