از نگاه برخی مسئولین زرند/

رسانه خوب، رسانه هندوانه فروش است!

ضرب‌المثل «هندوانه زیر بغل کسی گذاشتن» این روزها در ارتباط با رفتار و قضاوت برخی از مسئولین شهرستان زرند نسبت به رسانه‌ها خوب مصداق پیدا می‌کند و برای آن‌ها رسانه‌ای رسانه‌ی خوبی است که هر روز هندوانه زیر بغل آن‌ها بدهد و همواره خوبی‌های آن‌ها را آن هم قالبی اغراق آمیز به مردم قالب کند!

ضرب‌المثل «هندوانه زیر بغل کسی گذاشتن» این روزها در ارتباط با رفتار و قضاوت برخی از مسئولین شهرستان زرند نسبت به رسانه‌ها، خوب مصداق پیدا می‌کند و برای آن‌ها رسانه‌ای رسانه‌ی خوبی است که هر روز هندوانه زیر بغل آن‌ها بدهد و همواره خوبی‌های آن‌ها را آن هم در قالبی اغراق آمیز به مردم قالب کند!

صدای زرند – جواد زمانی: بیش از هشت سال پیش بود که با هدف انتشار اخبار مرتبط با زرند و رساندن صدای مردم به گوش مسئولین، پایگاه خبری صدای زرند را راه‌اندازی کردم، موضوعی که تا به امروز و با وجود دغدغه‌های فراوانی که دارم، یکی از مهمترین بخش‌های زندگی من بوده است و در این راه (رساندن صدای مردم…) شاید صدها مرتبه از من شکایت قضایی و غیرقضایی شد و اجباراً روزها و شب‌هایی را بخاطر پیام‌ها و اخبار منتشر شده در این پایگاه خبری در بازداشت گذرانده‌ام؛ هرچند در بخشی از این موارد خودم مقصر بوده‌ام، اما بخش زیادی از این عواقب بد، تنها به پای هدف و رسالت اصلی صدای زرند نوشته می‌شود که همواره به آن افتخار می‌کنم…

اما این روزها انجام کار رسانه‌ای در شهرستان زرند سخت تر شده است، موضوعی که در ابتدای امر به انتقادپذیر نبودن برخی از مسئولین و طرفداران شعبان بی مخ آن‌ها برمی‌گردد. اما شخصاً معتقدم، افراد وقتی حق مسئول شدن در نظام مقدس «جمهوری» اسلامی را دارند که ظرفیت برخورد با رسانه‌ها را داشته باشند. رسانه‌ها در سیاستِ دموکراتیک، رابط و واسطه بین حکومت (مسئولین) و شهروندان هستند برای مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود. پس اگر فردی ظرفیت و سواد کافی برای روبرو شدن با رسانه (چه همسو و چه مخالف خود) را ندارد، بهتر است که مسئولیتی را قبول نکند یا بهتر است قبل از آن سواد لازم را کسب نمایند.

حتی این روزها و بعد از مسدود شدن صفحه اینستاگرامی صدای زرند شاهد توطئه‌های هدفمندی از سوی افرادی خاص هستیم که هدفی جز حذف صدای زرند ندارند!

قبول دارم که ما در برخی موارد اخباری را منتشر می‌کنیم که باب دل شما نیست و شاید شما فکر کنید ما طرفدار فردی خاص هستیم، اما باور کنید این دست اخبار باب دل ما هم نیستند و خدا را گواه می‌گیریم که ما هرگز طرفدار هیچ مسئولی نبوده‌ایم و ان‌شاالله هرگز نخواهیم بود. بنابراین من از شما مردم عزیز شهرستان زرند تقاضامند که اگر می‌خواهید فضای رسانه‌ای زرند از حالت انتقادی که صدای زرند با چندین سال تلاش ایجاد کرده، خارج نشود، با حمایت از این پایگاه خبری در هر زمینه‌ای که می‌توانید، چراغ این رسانه را مانند همیشه روشن نگه‌دارید تا خدایی ناکرده هندوانه فروشان نخواهند هرآنگونه که می‌خواهند افکار شما عزیزان را جهت دهند!

انتهای پیام/