به اتهام اختلاس/

یک زرندی متخلف در چنگال قانون

بر اساس شنیده‌ها رد پای یک شهروند زرندی در تخلف مالی یک شرکت‌ مهم در استان کرمان باز شده است.

بر اساس شنیده‌ها رد پای یک شهروند زرندی در تخلف مالی یک شرکت‌ مهم در استان کرمان باز شده است.

به گزارش صدای زرند، این شهروند زرندی که مسئول روابط عمومی و امور ورزش شرکت مذکور بوده است، با مدیرعامل شرکت و تعدادی از فروشندگان کالا بر اساس خبری که در رسانه‌های استان بازتاب داده شده است، بیش از یک میلیارد تومان وجوه شرکت را اختلاس کرده‌اند. هرچند شاید این مبلغ در مقایسه با اختلاس‌های کشوری عدد کوچکی باشد اما باید گفت این مبلغ حق کارگرانی است که از جان خود گذشته‌اند و برای تامین معاش در این شرکت کار می‌کنند.

بر اساس شنیده‌ها، این فرد سابقاً در یکی از شرکت‌های زرند برای انجام امور فرهنگی به کار گرفته می‌شود و با سفارش یکی از مسئولین زرند به مدیر عامل وقت شرکت مذکور، سمت مسئول روابط عمومی این شرکت را در دست می‌گیرد.

نکته جالب ماجرا اینجاست که شرکت مذکور که فعالیت‌های گسترده‌ای در زرند و کوهبنان دارد، متاسفانه غالباً سنگ ورشکستگی به سینه می‌زند و جالب‌تر اینکه برخی از مسئولین شهرستان زرند به شدت از مسئولین این شرکت دفاع می‌کنند.

در ارتباط با این پرونده، پس از ارسال مستندات اولیه به مرجع قضایی، مسئول روابط عمومی و امور ورزش شرکت بازداشت و برای مدیرعامل شرکت حکم جلب صادر شده است، ولی از آنجا که تاکنون (به مدت ۲۰ روز) به محل شرکت مراجعه نکرده است حکم ممنوع الخروجی وی صادر شده است.

انتهای پیام/