فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبر داد

قتل پدر توسط پسر در کرمان / قاتل کمتر از یک ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: فردی که پدر ۵۴ ساله‌ی خود را به قتل رسانده بود توسط ماموران پلیس در کرمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: فردی که پدر ۵۴ ساله‌ی خود را به قتل رسانده بود توسط ماموران پلیس در کرمان دستگیر شد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ مهدی پورامینائی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی، بلافاصله در صحنه حضور یافتند و مشاهده کردند فردی حدوداً ۵۴ ساله توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

وی گفت: بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی توسط ماموران کلانتری ۱۹، سرنخ‌هایی به دست آمد که در نهایت با توجه به شواهد، مستندات و هوشیاری ماموران، مشخص شد مقتول توسط فرزندش به قتل رسیده است.

سرهنگ امینائی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۹ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اهمیت خانواده به‌عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده‌ساز، افزود: بی‌شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آن‌ها در محیط خانواده برنامه‌محور عمل کرد و لحظه‌ای درنگ ننمود تا در کنار تهذیب نفس و گرایش به اخلاق و دین، راه کمال و تقرب الی‌الله و صراط مستقیم در این گذر فراهم شود و از بروز این‌گونه حوادث دلخراش و جبران‌ناپذیر جلوگیری به‌عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: فردای کرمان