تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در زرند/

رئیس مرکز بهداشت زرند: لزوم واکسیناسیون دانش آموزان

رئیس مرکز بهداشت زرند با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر واکسن نداریم، تاکنون از تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن در گروه سنی بالای ۱۲ سال در این شهرستان خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت زرند با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر واکسن نداریم، تاکنون از تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن در گروه سنی بالای ۱۲ سال در این شهرستان خبر داد.

ماشاالله عربپور در گفتگو با صدای زرند با تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع)، و با تاکید بر لزوم دریافت واکسن کرونا توسط عموم مردم بیان داشت: در روز گذشته رکوردشکنی تزریق واکسیناسیون در سطح شهرستان را با تزریق حدود ۲۸۰۰ نفر در یک روز را داشتیم.

وی ضمن اعلام پوشش ۹۲ درصد واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال و نیز پوشش ۹۰ درصدی واکسیناسیون معلمان در این شهرستان، اظهارداشت: تاکنون بیش از ۶۹ هزار نفر در شهرستان زرند یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند و از این تعداد حدود ۳۱ هزار نفر نیز با دریافت دو دوز واکسن کرونا، واکسیناسیون خود را کامل کرده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت زرند از وجود مقادیر کافی واکسن آسترازنیکا، سینوفارم و برکت در این شهرستان خبر داد و از عموم مردم شهرستان زرند خواست با مراجعه به پایگاه قمربنی هاشم نسبت به انجام واکسیناسیون فرزندان دانش آموز خویش اقدام نمایند و بیان کرد: برای دانش‌آموزان واکسن سینوفارم گواهی لازم برای تزریق را دریافت نموده است که در این شهرستان نیز از این واکسن برای واکسیناسیون دانش‌آموزان (گروه سنی ۱۲تا ۱۸سال) استفاده می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه ستاد کرونای استان، اعلام کرد: کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت روستایی در تعطیلات پیش رو (۱۵ و ۱۶ مهر ماه) آماده خدمت‌رسانی به کلیه مراجعین می‌باشند، لذا کلیه خانواده‌های سطح شهرستان می‌توانند به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه و نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده خصوصاً دانش آموزان اقدام نمایند.

انتهای پیام/