معاون فرمانده انتظامی استان خبر داد:

به سربازان مهارت دیده کرمانی وام ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می شود

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان از اعطای وام یک میلیارد ریالی خوداشتغالی به سربازان وظیفه مهارت دیده خبر داد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان از اعطای وام یک میلیارد ریالی خوداشتغالی به سربازان وظیفه مهارت دیده خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ”فخرالدین توکلی” با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستا اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر مهارت آموزی سربازان وظیفه در ایام خدمت سربازی و اعطای تسهیلات لازم به آنان برای خود اشتغالی، به آن دسته از سربازان وظیفه ای که طی سه سال گذشته در ناجا خدمت کرده و پس از گذراندن دوره های مهارتی، موفق به دریافت گواهینامه شده اند، با محوریت کارگروه اشتغال استانداری وام یک میلیارد ریالی اعطا می شود.

وی افزود: این تسهیلات به سربازان وظیفه ای که در ایام خدمت در ناجا موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان های مربوطه (فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و …) شده اند و در سال های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماهه اول ۱۴۰۰ از خدمت سربازی ترخیص شده اند تعلق می گیرد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: این تسهیلات به مبلغ یک میلیارد ریال و با سود چهار درصد و در اقساط ۶۰ ماهه است.

وی درخصوص نحوه استفاده از تسهیلات اعطایی و ثبت نام وام خود اشتغالی تصریح کرد: افراد واجد شرایط می توانند تا تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری با در دست داشتن مدارک ( تصویر گواهینامه مهارتی- تصویر کارت پایان خدمت – تصویر شناسنامه و تصویر کارت ملی) در تمامی شهرستان های استان با مراجعه به مدیریت آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان محل سکونت و در مرکز استان به معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان واقع در ستاد فرماندهی انتظامی استان، اقدام به ثبت نام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به استقبال متقاضیان، زمان استفاده از تسهیلات محدود بوده و تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : ایسنا