همزمان با روز پزشک

از پزشکان و کادر درمان بیمارستان سینا زرند تجلیل شد

در آیین با حضور فرماندار و جمعی از پزشکان و کادر درمان روز پزشک در بیمارستان سینای زرند پاس داشته شد.

در آیین با حضور فرماندار و جمعی از پزشکان و کادر درمان روز پزشک در بیمارستان سینای زرند پاس داشته شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی بیمارستان سینا،فرماندار زرند با گرامیداشت روز پزشک گفت،تلاش امروز کادر درمانی در مقابله با کرونا کمتر از رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیست.

علی صادق‌زاده افزود: امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا؛ مدافعان سلامت با تاسی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی، در راستای حفظ سلامت مردم احساس تکلیف نموده اند و از آغاز شیوع این ویروس منحوس در صف مقدم مبارزه با آن حضور جهادی داشته‌اند. و در این راه شهدای گرانقدری تقدیم این نظام مقدس نموده اند و از مردم شریف و مومن زرند خواست ، به‌احترام زحمات طاقت فرسای پزشکان و پرستاران، توجه ویژه‌ای به رعایت توصیه‌های بهداشتی در این روز‌های حساس را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند، ضمن گرامیداشت روز پزشک و خیرمقدم به حاضران از خدمات و تلاشهای مسئولانه و ایثارگرانه پزشکان و کادر درمان در راستای مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا؛ مدافعان سلامت در رابطه با حفظ سلامت مردم احساس تکلیف نموده اند و از آغاز شیوع این ویروس منحوس کرونا در صف مقدم مبارزه با آن حضور داشته‌اند

علی رشیدی خاطر نشان کرد،تلاشهای کادر درمان و پزشکی موضوع ساده‌ای نیست، این عزیزان روزهای متوالی و ساعت‌ها در روز با لباس‌های مخصوص با جدیت تلاش کردند و این تلاش‌های جهادگونه و بی ادعا جای قدردانی دارد.

رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت روز پزشک پیام تبریک خانم عفت شریعتی را به مدافعان سلامت رساند.

احمد نورالدینی بیان کرد:پزشکان و فعالان حوزه سلامت، بهداشت و درمان رسالت بسیار سنگینی در قبال جامعه به‌عهده دارند که در نوع خود ارزشمند و ستودنی است.

درپایان رئیس بیمارستان سینا زرند، هدف ازاجرای این آیین را تجلیل از تلاش های پزشکان در حوزه های متعدد عنوان کرد و افزودند، اول شهریور فرصت مغتنمی برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان متعهداست.

گلنوش محمدی افزود:در حال حاضر ۴۶ پزشک عمومی و متخصص در این بیمارستان به بیماران خدمت رسانی می‌کنند و به خود می بالیم که در جوار پزشکان پاک نهاد و نیکوسرشتی که با توانایی و دانایی خود در تامین سلامت جامعه گام بر می دارند، کار می کنیم.

محمدی با بیان اینکه جامعه پزشکی در تمام مقاطع حساس همواره از خودگذشتگی داشته اند اظهار کرد، درخشش و جانفشانی جامعه پزشکی در دوران کرونا فصل جدیدی از ایثار و فداکاری این قشر را به مردم نشان داد که این اقدام خود شایسته تقدیر و تجلیل است.

گفتنی است که در این مراسم از مدافعان سلامت همچون دکتر تهامی نیا متخصص بیماری های عفونی، و برخی از پزشکان حوزه‌های بهداشت و درمان با اهداء لوح و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/