تیم پژمان جمشیدی مقابل راه آهن ۸ تایی شد + عکس

دراین دیدار شاگردان منصور ابراهیم زاده موفق شدند با ۸ گل شاگردان پژمان جمشیدی را در هم بکوبند. البته پاراگی ها نیز موفق شدند یک بار دروازه تیم میزبان را باز کنند. تیم فوتبال راه آهن سوینت عصر دیروز در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه اکباتان به مصاف تیم فوتبال پاراگ رفت که دراین دیدار […]

دراین دیدار شاگردان منصور ابراهیم زاده موفق شدند با ۸ گل شاگردان پژمان جمشیدی را در هم بکوبند. البته پاراگی ها نیز موفق شدند یک بار دروازه تیم میزبان را باز کنند.

صدای زرند

تیم پژمان جمشیدی مقابل راه آهن ۸ تایی شد + عکس

صدای زرندتیم فوتبال راه آهن سوینت عصر دیروز در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه اکباتان به مصاف تیم فوتبال پاراگ رفت که دراین دیدار شاگردان منصور ابراهیم زاده موفق شدند با ۸ گل شاگردان پژمان جمشیدی را در هم بکوبند. البته پاراگی ها نیز موفق شدند یک بار دروازه تیم میزبان را باز کنند.

سرمربی تیم فوتبال سورینت دو ترکیب متفاوت در دو نیمه این بازی تدارکاتی روانه میدان کرد . در نیمه اول این دیدار ایمان شیرازی ۲ بار و بهادر عبدی یک بار موفق شدند دروازه حریف خود که جزو تیم های آسیا ویژن است را باز کنند ضمن اینکه در نیمه دوم نیز اکبر صغیری ۲ بار، محمد حسین پور، علیرضا عظیمی و علی غلام نیز هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند.

پس از این دیدار تدارکاتی تمرینات تیم راه آهن سورینت با نظر ابراهیم زاده به مدت ۴ روز تعطیل شد و نخستین جلسه تمرین این تیم، روز بیست و پنجم آبان ماه در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهد شد.