رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند:

بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ در شهرستان زرند کشف و معدوم شد

رئیس مرکز بهداشت زرند گفت: بیش از ۲.۵ تن مواد غذایی فاسد در طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان کشف و معدوم‌سازی شد.

به گزارش صدای زرند، “ماشاءالله عربپور” رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ۹۶ تعداد ۲ هزار و ۷۸۹ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مورد بازرسی و بازدید ماموران بهداشت محیط قرار گرفته‌اند.

 

000002

رئیس مرکز بهداشت زرند با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در ایام نوروز بیان داشت: با بازدید‌های کارشناسان از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ۲۶ مورد غیر بهداشتی نیز به تعزیرات معرفی شده‌اند.

 

عربپور افزود: در راستای اهمیت دادن به سلامت مردم ۱۲ باب اماکن عرضه و تولید مواد خوراکی غیر بهداشتی تعطیل شده‌اند و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۷۴۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، انواع شرینی‌، کنسرو، لبنیات و … از ابتدای اسفند ۹۵، طی اجرای طرح بسیج نوروزی و در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ در شهرستان زرند کشف و معدوم شد.

 

رئیس مرکز بهداشت زرند اظهار داشت: طی این مدت ماموران بهداشتی ضمن بازدید از ارایشگاه‌های زنانه حدود ۲ هزار و ۲۲۰ عدد ماده آرایشی فاسد و غیرقابل مصرف از آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان جمع‌آوری کردند.

 

وی از شهروندان خواست هنگام استفاده از خدمات آرایشگاه‌ها حتما به تاریخ تولید و مصرف آن توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

عربپور یادآور شد: طی سال گذشته بیش از ۶ تن مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این شهرستان جمع‌آوری و معدوم شده است.

 

انتهای پیام/